חברת DBLOG נבחרה לבצע את התקנות חיישני ״הופו״ עבור צים

החברה, שנמצאת בבעלות האחים דהן, החלה את פעילותה בעורף נמל אשדוד לפני שנה על שטח של שישה דונם והיא מתמחה בטיפול במכולות קירור. אור דהן מחברת DBLOG: ״אנחנו עובדים עם צים כבר 30 שנה במסגרת ד.ש מרין, ורוצים לתת לה את השירות הכי טוב שאפשר לתת״


11:49 ,31.01.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DBLOG, הנמצאת בבעלות האחים דהן, החלה את פעילותה בעורף נמל אשדוד לפני כשנה, כאשר חכרה שטח של שישה דונם לטובת טיפול במכולות קירור - ההתמחות המשפחתית של משפחת דהן שעובדת עם מכולות קירור כבר משנת 1988 תחת חברת האם ד.ש מרין, כשהלקוח העיקרי של ד.ש מרין מאז ומעולם היתה חברת צים, וחברת ההמשך DBLOG של האחים ממשיכה את המסורת.

 

כאמור, לאחרונה (ר׳ לינק), חברת צים הודיעה על הצטיידות בהתקני מעקב של HOOPO עבור כלל צי המכולות היבשות של החברה, וחברת DBLOG היא זו שנבחרה על ידי צים להתקין את ההתקנים המתוחכמים והחדישים שמספקים נתוני מעקב לטובת שדרוג שרשרת האספקה של לקוחות החברה. 

 

לדברי אור דהן מחברת DBLOG: ״בימים אלה החברה עסוקה מסביב לשעון בהתקנות של החיישנים. סיימנו את ההתקנה של מאה מכולות, והצפי הוא להגיע לעשרות אלפי התקנות על כל צי המכולות היבשות של צים. אנחנו עובדים עם צים כבר 30 שנה ורוצים לתת לה את השירות הכי טוב שאפשר לתת. גייסנו עובדים לטובת פרויקט ההתקנה של הופו ויש לנו עכשיו ארבעה עובדים שעסוקים רק בהתקנת החיישנים של HOOPO על גבי המכולות של צים״. 

 

דהן מוסיף כי DBLOG מבצעת בנוסף להתקנות החיישנים של HOOPO גם טיפולי PTI (שטיפה ובדיקת תקינות) למכולות קירור והכנתן למטעני יצוא. ״מדי שנה אנחנו גם מבצעים את כל ההכנות לקראת היצוא החקלאי. יש פרוייקט שנתי בתחום יצוא פירות לארה״ב עם סטנדרטים של משרד החקלאות האמריקאי, ה-USDA. מכולות בקירור דורשות טיפול מיוחד שאמור למנוע מעבר של טפילים ומזיקים ממדינה למדינה וגם זה פרויקט שנתי שלנו עם צים״, ציין דהן. 

 

נציין כי חברת DBLOG מספקת מגוון שירותי נמל ובהם תחזוקה ותיקון מכולות ימיות מכל הסוגים, לוגיסטיקה, שירותי דיפו, אחסון, שירותים ימיים, שירותי תובלה, בדיקות תקינות, אישורים, שירותי מכירה, השכרה, ליסינג וטרייד אין של מכולות מכל הסוגים כמו מכולות קירור ומכולות יבשות.

 

דהן ציין שבמסוף המכולות שהחברה מפעילה בסמוך לנמל אשדוד קיבולת אחסנה של כ-1,500 מכולות עם מתקני הרמה חדישים ואפשרות לשינוע ואחסון מכולות לגובה. 

 

בהקשר לסיוע במאמצי המלחמתי סיכם דהן ואמר : ״בתחילת המלחמה קיבלנו הרבה פניות לתרומות עבור חיילים מילואים וסיפקנו כמה מכולות כתרומה עבור חיילים שהשתמשו בהן כמשרד או כמחסן לשמירת הציוד שלהם. היום אנחנו כבר לא יכולים לתרום אבל אנחנו כן מוכרים לאנשי מילואים מכולות במחיר עלות - ללא כל רווח מצדנו״.