דן אנד ברדסטריט: גדות - חברת הלוגיסטיקה הגדולה בישראל

קבוצת גדות דורגה במקום הראשון בדירוג Dun’s 100, כחברת הלוגיסטיקה הגדולה בישראל, על ידי Dun & Bradstreet. לקבוצה הכנסות מוערכות של 2.1 מיליארד שקל בשנה ולאוריין, שמדורגת במקום השני, הכנסות מוערכות של 1.2 מיליארד שקל בשנה


13:42 ,31.12.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

גדות נמצאת במקום הראשון ברשימת חברות המעניקות שירותים לוגיסטיים בישראל עם הכנסות מוערכות של 2.1 מיליארד שקל בשנה. במקום השני ברשימת דן אנד ברדסטריט נמצאת חברת אוריין עם הכנסות מוערכות של 1.2 מיליארד שקל בשנה, במקום השלישי קבוצת ממן עם 1.08 מיליארד שקל הכנסות בשנה, במקום הרביעי אוברסיז קומרס עם כ-353 מיליון שקל הכנסות בשנה ובמקום החמישי חברת גלובס אריזות ומשלוחים עם הכנסות מוערכות של 310 מיליון שקל בשנה. 

 

פעילות הלוגיסטיקה והאופרציה של קבוצת גדות כוללת שירותים מקיפים - החל מאחסון בחו״ל, בעיקר באירופה, דרך הובלה ימית על ידי צי המכליות שכולל 15 כלי שיט בעלות נפח של כ-20 מליון ליטר כל אחת, מסופי כימיקלים ושמנים, מחסנים, קווי מילוי ועד להובלה יבשתית במיכליות כביש ורכבות בכל העולם. החברה מפיצה מגוון רחב של חומרי גלם לתעשייה בישראל, באירופה ובאפריקה, בין היתר על ידי 2 מסופי צובר ימיים היחידים בישראל עם גישה לים.

 

מנכ״ל הקבוצה עופר לינצ׳בסקי מסר: ״אנו שמחים על הדירוג. קבוצת גדות נכונה לשרת את לקוחותיה ושותפיה העסקיים בכל שלב של שרשרת האספקה ומקווים לשגשוג של לקוחותינו היצרניים בישראל. ובעיקר, מאחלים ימים שקטים וטובים יותר ובריאות לתושבי עוטף ישראל וחיילי צה״ל״.