״רות קרגו״ חתמה על הסכם לייצוג בלעדי בישראל עם C.H. Robinson

בהמשך למשא ומתן שנמשך תקופת מה החליטו שתי החברות לחתום על הסכם לשיתוף פעולה גלובלי בלעדי. ההסכם נחתם במעמד הנהלת שתי החברות. עמית חן, מנכ״ל רות קרגו: פוטנציאל אדיר, עובדים בשת״פ מצוין כבר מהיום הראשון


12:06 ,18.08.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

רות קרגו הודיעה היום כי חתמה על הסכם ייצוג בלעדי עם ענקית השילוח הבינ״ל C.H. Robinson. בהמשך למשא ומתן שנמשך תקופת מה החליטו שתי החברות לחתום על הסכם לשיתוף פעולה גלובלי בלעדי. ההסכם נחתם במעמד הנהלת שתי החברות.

 

לדברי עמית חן, מנכ״ל רות קרגו, ״C.H. Robinson הינה החברה בין הגדולות בעולם בהיקפי הפעילות בתחום השילוח הבינ״ל, היא מובילה בתחום עמילות המכס בצפון אמריקה ובנוסף לכך C.H. Robinson מובילה את כמות המטען הימי הגדולה ביותר מסין לארה״ב. הבנו מיד את הפוטנציאל האדיר שגלום בשיתוף פעולה עם C.H. Robinson ואני שמח לומר שהנהלות שתי החברות פועלות במרץ רב ובשיתוף פעולה מצוין מהיום הראשון שלאחר החתימה על הסכם הבלעדיות״.

 

חברת C.H. Robinson נסחרת בנאסד״ק (CHRW), מחזור מכירות של 16.2 מיליארד דולר בשנת 2020, עם מעל ל-100,000 לקוחות פעילים, ו-15,000 עובדים. החברה ממוקמת במקום השישי בעשירייה מבין חברות השילוח בעולם ומדווחת על צמיחה רצופה בשני העשורים האחרונים.

 

חברת רות קרגו, פעילה בישראל משנת 1951. החברה עוסקת בשילוח בינ״ל, עמילות מכס, ניהול שרשרת אספקה, ביטוח וכן פועלת החברה במספר תחומי התמחות ביניהם תערוכות, פארמה וציוד בטחוני. כמו כן לחברה מרלו״ג בשטח 12,000 מ״ר ברמלה. יסודות החברה מונחים על חברת עמילות המכס דוד יחזקאל ובניו אשר הוקמה על ידי מר דוד יחזקאל ז״ל לאחר עלייתו לישראל, ובהמשך בשנת 1985 הוקמה חברת רות קרגו ע״י אלי יחזקאל, בנו של דוד יחזקאל ז״ל, אשר מכהן כיו״ר החברה עד היום.