בהשתתפות כריסטיאן דרנטן, סגן נשיא TNT אקספרס העולמית,
באירוע חנוכת בניין המשרדים החדש של TNT אקספרס בקרית שדה התעופה שנערך היום (ב') הכריזה החברה על השקת שירות הפצה פנים ארצי בישראל.
עד כה נתנה החברה פתרונות שילוח מסחריים מחו"ל עבור חברות ופתרונות שילוח לייבוא אישי על ידי צרכנים. כעת מצטרפת החברה לשוק שילוח הפנים-ארצי, במטרה להתחרות בשחקניות המובילות בתחום.
מנכ"ל TNT אקספרס ישראל אודי כספי סימן לעצמו יעד שאפתני בכל הקשור להפצה הפנים-ארצית: "השאיפה שלנו היא לבסס נתח שוק של בין 10-15% תוך כשלוש שנים מול המתחרים המובילים. היתרון הגדול שלנו הוא שהחברה מתפעלת את המשלוחים הפנים ארציים על גבי המערכת הבינלאומית שלה וכך גם משלוחים אילו יזכו לאותו טיפול ומעקב כמו משלוחים בינלאומיים כולל דוחות יומיים, סריקה מלאה במערכות ואפשרות מעקב אינטרנטית".
המבנה החדש של TNT מאכלס כרגע כ-170 עובדים, כשהמטרה היא לצמוח ב-30% עד לסוף שנת 2013. TNT אקספרס השקיעה כ-25 מיליון שקל במעבר לבניין החדש והתאימה אותו לשירות ההפצה הפנים-ארצי, כמו גם לדרישות השילוח הבינלאומי, כך שיכלול מרכז לוגיסטי משוכלל, המתפרש על פני 7,000 מ"ר וכולל מסועי מיון חבילות חדישים בעלי יכולת מיון של 2000 משלוחים בשעה , שטחי פריקה והעמסה נרחבים, מחסן חבילות עם מערכות בקרה ומיחשוב מתקדמות.
סגן נשיא TNT אקספרס העולמית כריסטיאן דרנטן, שהגיע לישראל במיוחד לקראת חנוכת המבנה החדש, התייחס לשוק הישראלי: "דווקא בשווקים מתעוררים, כמו השוק הישראלי, אנחנו מזהים צורך אמיתי מצד צרכנים ובעלי עסקים לפתרונות שילוח מהירים ואפקטיביים שמתאימים עצמם לעולם ה-e-commerce ולפעילות עסקית בכפר הגלובלי. השינויים והחדשנות בסניף הישראלי תואמים היטב את אסטרטגיית הצמיחה שלנו, כאשר בסופו של דבר אנחנו רוצים שהלקוח ידע שהמשלוח שלו נמצא בידים שלנו לאורך כל התהליך, תוך מתן אפשרות שלו לעקוב בכל דקה ודקה היכן הוא נמצא".
לאור התחרות בשוק הישראלי מתכננת TNT אקספרס מהלכי שיווק אגרסיביים, ובראשם שיטת תמחור ייחודית, המאפשרת גביית מחיר זהה מנקודה לנקודה בכל הארץ, כשבאותו המחיר ניתן לשלוח עד שלוש חבילות לאותו המקבל.