שי בן גרא, מנכ״ל פריץ, פורש מתפקידו

תחת ניהולו של בן גרא חברת פריץ התפתחה, צמחה והתרחבה ל״קבוצת פריץ״ הכוללת את כל שירותי שרשרת אספקה. יחליף אותו בתפקיד יורם איל ששימש כסמנכ״ל הקמעונאות של חברת פז. בן גרא: ״פריץ היא אחת החברות החזקות והאיכותיות שאני מכיר״


11:43 ,24.06.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

שי בן גרא, מנכ״ל חברת השילוח פריץ, פורש מתפקידו. מי שיחליף אותו בתפקיד הינו יורם איל, שהיה עד לאחרונה סמנכ״ל הקמעונאות של חברת פז.

 

בן גרא, אשר שימש בתפקיד מעל לחמש שנים, נפרד במכתב מעובדי החברה וכתב להם כי החליט לפנות לכיוונים חדשים. נציין כי תחת ניהולו של בן גרא חברת פריץ התפתחה, צמחה והתרחבה ל״קבוצת פריץ״ הכוללת את כל שירותי שרשרת אספקה מקצה לקצה ואף מיצבה עצמה כאחת החברות המובילות בענף.

 

בן גרא ציין כי ״אני גאה לומר כי פריץ היא אחת החברות החזקות האיכותיות שאני מכיר, עם מנהלים אכפתיים ועובדים מסורים שימשיכו לעשות חיל ולקדם את החברה הנפלאה הזו. אני מודה לכל אחד ואחת מעובדי החברה על התרומה להתפתחות החברה ומאחל לכולם המשך שגשוג הצלחה ובריאות״.

 

יורם איל, אשר ייכנס לתפקיד מנכ״ל פריץ בקרוב, הינו בעל ניסיון עשיר מתחום הקמעונאות והמסחר. הוא כיהן ב-18 שנים האחרונות בתפקידים בכירים בקבוצת פז, וכאמור בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ״ל הקמעונאות והמסחר וכיו״ר חברת Yellow וחברת פזמוביל -זרוע הלוגיסטיקה של הקבוצה. הוא היה ממקימי רשת תחנות הדלק ותחנות הנוחות של פז וכיהן כמנכ״ל פזומט. לפני הגעתו לפז יורם מילא מספר תפקידים בכירים בתחומי המכירות והסחר בקבוצת עלית והיה שותף להבאת מספר רשתות מזון מצליחות למדינת ישראל.