רות קרגו שינעה רולס רויס קבריולט לישראל

הרכב היוקרתי, שעלותו למעלה מ-3 מיליון שקלים, נחת בנתב״ג בסוף השבוע האחרון לאחר מסע אווירי של כ-9,900 ק״מ מארה״ב. מורדי יפרח, סמנכ״ל מסחרי ושותף ברות קרגו: הרולס רויס קבריולט מצטרפת למספר לא קטן של רכבי יוקרה אותם הובלנו לישראל בשנה האחרונה


12:01 ,07.02.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

במבצע מורכב בניהולה של חברת רות קרגו הגיע השבוע לארץ רכב מסוג רולס רויס קבריולט הראשון מסוגו בארץ. הרכב היוקרתי נחת בנתב״ג בסוף השבוע האחרון לאחר מסע אווירי של כ-9,900 ק״מ מארה״ב, וזאת לאחר עצירה בדרך.

 

על המבצע היה אחראי מורדי יפרח, סמנכ״ל המסחרי ושותף ברות קרגו, אשר מתמחה ביבוא רכבי יוקרה מעבר לתחביב של נהיגה ברכבי ספורט, ואף נוהג בעצמו ברכב מסוג פורשה.

 

מורדי יפרח: ״להביא רכב שכזה לארץ זה מבצע לא פשוט אשר לא היה מתאפשר ללא שת״פ הדוק של המשרד שלנו בארה״ב, חברת התעופה וכמובן של מחלקת הפרויקטים / תערוכות של רות קרגו בניהולו של קובי שטרמן. הצלחנו לעשות זאת במהירות וביעילות, והלקוח מרוצה. הרולס רויס קבריולט מצטרפת למספר לא קטן של רכבי יוקרה אותם הובלנו לישראל בשנה האחרונה. רות קרגו מטפלת בכל נושא הייבוא כולל טיפול מול משרד התחבורה הקשור לייבוא אישי״.

 

הרכב הגיע ביבוא אישי של בעלי חברת הבנייה ארזי הנגב, עודד שריקי, חובב מכוניות ידוע, המחזיק במגוון מכוניות מהזן היוקרתי ביותר בעולם, באולם תצוגה שנבנה בסטנדרטים בינלאומיים. עלות הרכבת מוערכת בסך של כ-3 מיליון שקל. 

 

בחודשים הקרובים רות קרגו תבצע יבוא של עוד שלושה רכבי יוקרה שיגיעו לישראל בפעם הראשונה.

 

חברת רות קרגו מעניקה שירותי יבוא לרכבי יוקרה לאנשים פרטיים ולחברות , ופועלת בתחום השילוח הבינלאומי וניהול שרשרת האספקה מעל ל-60 שנה, תוך הענקת סל שירותים הכולל שירותי שילוח בינלאומי, עמילות מכס, תובלה יבשתית, טיפול בתערוכות ומשלוחי DROP, שירותים לוגיסטיים מתקדמים, שירותי ביטוח ימי/אווירי ושירותי אשראי וזמינה לשרות הלקוח 24/7. רות קרגו הינה הנציגה הבלעדית של חברת CHR הפועלת בלמעלה מ-400 סניפים ביותר מ-100 מדינות.