רות קרגו: כנס לקוחות בנושא רפורמת היבוא ״לא עוצרים בנמל״

המפגש נפתח בהרצאה של הממונה על חוקיות היבוא במשרד הכלכלה והתעשייה מר אנואר חילף ולאחר מכן הירצה עו״ד גיל נדל שסקר את עיקרי הרפורמה. רס״ן אביחי מולה, מגיבורי הקרב ברעים ובכיסופים, שיתף את הנוכחים בסיפור הקרב אותו חווה כמפקד פלוגה בגבעתי


09:46 ,01.08.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת רות קרגו קיימה בתל אביב כנס לקוחות מקצועי, שבו השתתפו כ-100 מלקוחות החברה, שעסק ברפורמת ״לא עוצרים בנמל״.

 

מטרת הרפורמה, שעיקרה באימוץ תקנים בינלאומיים מקובלים, הינה להקל משמעותית על תהליכי ייבוא מוצרים הדורשים תקינה בישראל, לייעל את הליכי שחרור המשלוחים ולקצר את זמני המתנת המשלוח בנמלים.

 

המפגש נפתח בהרצאה של הממונה על חוקיות היבוא במשרד הכלכלה והתעשייה מר אנואר חילף שסקר את עיקרי הרפורמה והשפעתה על ציבור היבואנים. לאחר מכן הציג עו״ד גיל נדל את פרטי השינויים ברפורמה שמאפשרת לייבא לישראל מגוון רחב של מוצרים החייבים בתקן וזאת ללא הגשת בקשות או טפסים לצורך שחרור הטובין.

 

במהלך ההרצאות המקצועיות הוקדש זמן לשאלות ותשובות, בו יכלו המשתתפים לקבל הבהרות בנוגע לכל נושא שעלה.

 

בהמשך להרצאות המקצועיות שמעו הנוכחים את הרצאתו המרגשת של רס״ן אביחי מולה, מגיבורי הקרב ברעים (מסיבת הנובה) ובכיסופים. רס״ן מולה, שנפצע קשה במהלך הקרבות, שיתף את הנוכחים בסיפור הקרב אותו חווה כמפקד פלוגה בגבעתי ובהתמודדותו מעוררת ההשראה עם פציעתו.  

 

רמי מרום, מנכ״ל רות קרגו, מסר כי הכנס נחל הצלחה גדולה וכי בהרצאות הודגשה חשיבות הרפורמה ליבואנים והוצגו כלים להתמודדות עם אתגריה. בנוסף נמסר כי לאור חשיבות הנושא וההיענות ההרבה, החברה תקיים הדרכות נוספות להעמקת הידע המקצועי בנושא הרפורמה.