רועי כהן מונה למנכ״ל חברת טוטל קרגו

רועי נכנס לתפקידו כמנכ״ל טוטל קרגו בתחילת החודש, וזאת לאחר קריירה עשירה של למעלה מ-30 שנה בחברת DHL שם שימש בתפקידו האחרון כסמנכ״ל המחלקה הימית של DHL בישראל


14:58 ,06.02.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

רועי כהן מונה למנכ״ל חברת טוטל קרגו - חברת בת של א.מ.א סוכנויות ים מאוגדות, המתמחה בקונסולידציות (מטענים חלקיים) ומפעילה שירותים שבועיים קבועים מכל העולם לציבור המשלחים בישראל.

 

כאמור, רועי נכנס לתפקידו כמנכ״ל טוטל קרגו בתחילת החודש, וזאת לאחר קריירה עשירה של למעלה מ-30 שנה בחברת DHL שם שימש בתפקידו האחרון כסמנכ״ל המחלקה הימית של DHL בישראל.

 

רועי החל את הקריירה שלו בחברת פליינג קרגו כשליח בגיל 14. לאורך השנים רועי מצא את דרכו בחברה, שנרכשה לאחר מכן על ידי חברת DHL, בשורה של תפקידים מגוונים בדרכו להנהלה הבכירה של החברה, ביניהם תפקידי מכירות, ניהול הדסק הישראלי בניו יורק, ניהול יחידה עסקית ביבוא האווירי. בשנת 2010 מונה רועי כהן לסמנכ״ל המחלקה הימית ותחתיו צמחה הפעילות הימית וכיום DHL ישראל הינה שחקן משמעותי ומרכזי בים.

 

מנכ״לית חברת האם AMA, יסמין הופמן, מסרה: ״אנחנו מלאי אמונה שעם הצוות האדיר שיש לנו בטוטל קרגו תחת הובלתו של רועי כהן כמנכ״ל - החברה תמשיך לצמוח, להתפתח ולבסס תחומי פעילות חדשים נוספים תוך שמירה על מעמדה כקונסולידטורית מובילת שוק״.