רונן סימג'י נבחר ליו"ר לשכת סוכני המכס ת"א

סימג'י שהינו בעל ניסיון רב שנים בתחום השילוח הבינלאומי ועמילות מכס החליף את אלי יחזקאל שפרש לאחר שכיהן בתפקיד מזה 12 שנים


00:00 ,26.01.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברי הוועד של לשכת סוכני המכס בתל אביב בחרו ברונן סימג'י, מנכ"ל חברת געש ליו"ר הלשכה בבחירות שנערכו ב-19 לינואר 2011. כשבוע מוקדם יותר נבחרו חברי הוועד לשנת 2011 בבחירות שהתקיימו באסיפה כללית לסיכום השנה החולפת.

עוד נבחרו לחברי הוועד: יחיאל נויפלד מחברת Always, ששימש עד כה כסגן יושב ראש הלשכה וליווה את יושב הראש היוצא אלי יחזקאל לכל אורך הדרך, גבי פודור, ושני צעירים שקיבלו בשנים האחרונות את רשיונם לסוכן מכס וכל אחד מהם הוא דור שלישי במקצוע- עידו ניב (נוביקוב) ושי פרדו.

על הבחירות ציין סימג'י כי, "השתדלנו לשמור על איזון של חברים בעלי ניסיון וותק מצד אחד, ומצד שני להזרים דם חדש למערכת ולכן נבחרו שני חברים חדשים- ניב ופרדו".

נזכיר כי, יחזקאל הודיע ביום הבחירות לוועד על פרישתו לאחר שכיהן בתפקיד במשך כ-12 שנים. חברי הלשכה הודו ליחזקאל על פעילותו רבת השנים בקידום זכויות החברים בלשכה וייצוגם מול הרשויות השונות ובירכו את חברי ההנהלה החדשים.

לגבי פעילות חברי לשכת סוכני המכס אמר סימג'י כי מונחים לפתחם משימות כגון גיוס חברים חדשים, קידום תהליכים מול משרדי הממשלה השונים לטובת כלל הציבור וחברי הארגון בפרט, הרחבת הקורסים וימי הארגון שהלשכה מקיימת על ידי רענון תכנית הלימוד, הבאת מרצים חדשים והצגת תכנים רלוונטיים.

בימים האחרונים נפגשו חברי הוועד עם מנכ"ל מכון התקנים, דני גולדשטיין, ובימים הקרובים הם צפויים להיפגש עם דורון ארבלי, ראש מינהל המכס, ועם גובי המכס של אשדוד וחיפה ובכוונתם להמשיך את המפגשים עם נציגי הארגונים והממשלה השונים על מנת לקדם שורת נושאים שעל הפרק.

לרונן סימג'י 25 שנה בענף השילוח ועמילות המכס, במשך שנים הוא מילא שורה לש תפקידים בחברות מובילות, היה מנהל הייבוא של חברת UPS ומ-2001 הוא המנכ"ל והבעלים של חברת געש שילוח בינלאומי ועמילות מכס ומזה כתשע שנים הוא משמש כיועץ לסקציית הבלדרות.