ראשי נשיאות המעסיקים והעסקים נרתמו למען ״בית הגלגלים״

ד״ר רון תומר, אמיר שני ועדני סימקין הגיעו הבוקר לטובת חנוכת מכולה חדשה בגודל 40 רגל שתשמש לאחסון כסאות גלגלים וציוד לטובת פעילות הארגון. בית הגלגלים מקיים פעילות למען צעירים ובוגרים עם מוגבלות פיזית


12:28 ,19.05.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

הבוקר נחנכה מכולה חדשה שתשמש לאחסון כסאות גלגלים וציוד לפעילות בית הגלגלים במושב אבן ספיר הסמוך לירושלים.

 

ד״ר רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים, המתנדב בחבר הנאמנים בעמותת בית הגלגלים, רתם את אמיר שני, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר המכהן גם בתפקיד יו״ר ארגון התאגידים וסוכני המכס, אשר גייס את עדני סימקין, מנכ״ל MSC ישראל, לתרום מכולה חדשה בגודל 40 רגל ובשווי של עשרות אלפי שקלים.

 

בית הגלגלים הוא ארגון ארצי לצעירים ובוגרים עם מוגבלות פיזית, הכולל שישה בתים הפתוחים לאוכלוסיות שונות מכל חלקי החברה הישראלית. הארגון מקיים בעזרת מתנדבים מסורים מסגרת רציפה לחניכים מגיל 9, דרך ההתבגרות ובמהלך הבגרות, עם מגוון תוכניות ופעילויות, במטרה לאפשר רכישת מיומנויות חברתיות, אינטראקציה בינאישית וקידום שיתוף חברתי ואזרחי בכל מעגלי החברה.

 

יהונתן קרני, מנכ״ל בית הגלגלים: ״חברה נמדדת ביחסה לשונה ובהכרה בזכותו להשתלב. אני רוצה להודות לראשי המגזר העסקי בראשות ד״ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים, ואמיר שני, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר, על ההתגייסות למען בית הגלגלים. חשיבות שילוב אנשים עם מוגבלות בתעסוקה היא החובה והמטרה של כולנו. המדינה צריכה לעודד ולחוקק חוקים התומכים והמסייעים למטרה זו. בימים אלו אנו בהכנות לאירוע ההתרמה השנתי, שיתקיים בחודש הבא, מטרתו חיזוק העמותה והרחבת הפעילות לעוד אנשים עם מוגבלות, להעצים את תחושת המסוגלות ולהשתלב בחברה״.

 

אמיר שני, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר: ״התודה האמיתית מגיעה לצוות בית הגלגלים ולחניכים על הזכות שאפשרו לנו לקחת חלק בפרויקט אדיר וחשוב זה״.