קריאף אלבטרוס זכתה בפרס הסוכן המצטיין של JAS לשנת 2023

בערב הגאלה של הכנס השנתי של הרשת שהתקיים בדובאי צוינה סוכנות קריאף אלבטרוס כאחת הסוכנויות הבולטות ברשת ב-2023, וזכתה באות הוקרה ובפרס הסוכן המצטיין של JAS בזכות ביצועים יוצאים מהכלל. ראובן קריאף, הבעלים: שמח על קבלת הפרס וגאה מאוד בעובדים שלנו


12:51 ,26.11.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

כמדי שנה רשת השילוח הבינלאומית JAS הפיקה את הכנס הבינלאומי השנתי שלה בעיר בולטת אחרת בעולם כאשר השנה הכנס התקיים בדובאי. הכנס התפרס על פני שבוע שלם בו הנהלת הרשת אירחה את מנהלי היבשות, האזורים ומנכ״לי הסניפים השונים של JAS ברחבי העולם. המפגש כלל סקירות של פעילות הרשת, הרצאות עם אורחים מתחום הספנות והתעופה, תכנית מנטורים, פעילויות גיבוש ועוד.

 

בערב הגאלה שנועד להוקרה וציון סוכנים מצטיינים לשנת 2023 צוינה סוכנות קריאף אלבטרוס כאחת הסוכנויות הבולטות ברשת, וזכתה באות הוקרה ובפרס הסוכן המצטיין של JAS מכלל סוכניה בעולם בזכות ביצועים יוצאים מהכלל לצד שותפות מלאה לדרך הארוכה והמבטיחה של JAS כנציגתה הבלעדית בישראל. 

 

ראובן קריאף, הבעלים של קריאף אלבטרוס, שלח ברכה מוקלטת שהוקרנה באותו ערב מרגש בה הוא הודה על ההערכה והכבוד על הפרס המכובד. מר ביאג׳ו ברוני, המייסד הבעלים של רשת JAS העולמית, הוסיף מילים חמות על שיתוף הפעולה היוצא דופן שקיים בין החברות, וזאת מעל ל-20 שנה בהן נרקמו קשרי חברות קרובים מאוד בין משפחת ברוני ומשפחת קריאף, וכמחווה קיבל את הפרס במקום נציגיה של קריאף אלבטרוס שנשארו בארץ בעקבות המלחמה.

 

לדבריו של ראובן קריאף: ״מאז פרוץ המלחמה קיבלנו אין ספור הודעות תמיכה ומסרי עידוד מכל רשת JAS על סוכניה, וזה בהחלט מחמם את הלב. אני מאוד שמח על קבלת פרס הסוכן המצטיין מבין עשרות הסוכנים שחברים ברשת JAS. הצטיינות שמקורה בהון האנושי הנפלא שיש לנו בחברה, מנכ״ל מקצוען - אייל בוזגלו, שדוחף את החברה קדימה בסטנדרטים של טכנולוגיה ואיכות, ועובדים נאמנים, חרוצים ומקצועיים שנותנים את הנשמה והופכים את קריאף אלבטרוס לפנינה אמיתית בענף שלנו בסטנדרטים של שירות איכות ואחריות ללא פשרות עבור לקוחותינו והכל ברוח הנהגה לנתינה ללא גבולות מתוך שמחה והנאה ואמונה בערכי הקבוצה. אנחנו גאים בעובדים שלנו. אני גאה שלמרות שישראל מדינה קטנה בסחר הבינלאומי, יש לנו מקום של כבוד ברשת JAS כסוכן בעל ערך מוסף מקצועי רב״. 

 

רשת השילוח הבינלאומית הוקמה באיטליה על ידי מר ביאג׳ו ברוני בשנת 1978 ובשנת 2006 העתיקה את משרדיה הגלובליים לאטלנטה, ג׳ורג׳יה בארה״ב.