קרגו אמרפורד: ״גל שני״ של ביקושים

החברה זיהתה את הצורך בשלב מוקדם ומפעילה טיסות ייעודיות עבור לקוחותיה כאשר השבוע נחתה טיסת צ׳רטר בשיתוף אל על מטענים עם ציוד הנשמה מתקדם עבור בתי חולים בארץ. קרגו אמרפורד: מעריכים כי הביקושים יימשכו


09:47 ,02.08.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח והלוגיסטיקה קרגו אמרפורד נערכת לקראת גל שני של מגיפת הקורונה לרגל עלייה בביקוש ליבוא ציוד רפואי מסין.

 

מהחברה נמסר כי ״בצל התפרצות הגל השני בתי החולים הקדימו הצטיידות והכנת מלאים לקראת החורף, אנו רואים ביקוש מתגבר ביבוא מטענים עם ציוד רפואי מסין בדומה לגל הראשון״.

 

קרגו אמרפורד זיהתה את הצורך בשלב מוקדם ומפעילה טיסות ייעודיות עבור לקוחותיה. הטיסה האחרונה נחתה השבוע עם ציוד הנשמה מתקדם עבור בתי חולים בארץ. עוד נמסר כי קיימים גם מטענים שיצאו מסין בדרך הים ואמורים להגיע בחודש הקרוב לבתי החולים השונים בישראל, אולם אילוצי הגל השני מחייבים שימוש בשילוח אווירי והחכרת צ׳רטרים לטובת הטסת ציוד דחוף, בעיקר בשל הצורך של בתי החולים להבטיח כי הם ערוכים ומוכנים בזמן.

 

אילנית מולכו, סמנכ״לית תחום אוויר בקבוצת קרגו אמרפורד, ציינה כי ״הפעילות והאתגרים בגל השני שונים מהגל הראשון. בגל הראשון הפעלנו למעלה מ-12 טיסות צ׳רטר, בעיקר על בסיס אל על וטיסות הסחר של ק.א.ל. בגל הנוכחי, מרבית הטיסות ותנועת המטענים מתבססת על טיסות סחר של חברות זרות בשיתוף עם הסוכן הבינלאומי שלנו, חברת CEVA Logistics. בגל הנוכחי הופעלו על ידינו כחמש טיסות והיד עוד נטויה״.

 

מולכו ציינה כי הטיסה האחרונה בוצעה בשיתוף עם צוות המטענים של חברת אל על.

 

לדבריה, הגל השני, נכון לרגע זה, מתאפיין ברמת מחירים הנמוכה בעשרות אחוזים לעומת הגל הראשון. כמו כן, ההקלות במכס היצוא מקלות מאוד על הובלת המטענים אולם הפעלת טיסות צ׳רטר מסין הן עדיין אתגר מורכב הדורש תשומת לב רבה וירידה לפרטי פרטים.

 

בחברת קרגו אמפורד מעריכים כי הביקושים הערים להובלה אווירית של ציוד רפואי יימשכו.