קרגו אמרפורד: חסות לאלופת העולם בגלישת רוח

שרון קנטור, המקבלת חסות מקבוצת קרגו אמרפורד, זכתה במקום הראשון באליפות העולם שהתקיימה באיים בקנריים והבטיחה לעצמה את הכרטיס לאולימפיאדת פריז 2024. ערן פלץ ואלי מלניק, מנכ״לים משותפים בקבוצת קרגו אמרפורד: זכות גדולה עבורנו לתמוך בספורטאים צעירים ומבטיחים


14:29 ,04.02.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

שרון קנטור זכתה אתמול (שבת) במקום הראשון באליפות העולם בגלישת רוח שהתקיימה בלנסרוטה שבאיים הקנריים. קנטור היא אלופת העולם החדשה ותהיה גם נציגת ישראל באולימפיאדת פריז 2024. 

 

קנטור בת ה-21 ניצחה עוד קודם לכן בחצי הגמר ועלתה ליתרון בקרב על הכרטיס הישראלי לפריז. אחרי שהייתה סגנית אלופת אירופה, כעת היא אלופת העולם ואחת המועמדות לזכות במדליה גם בפריז. קטי ספיצ׳קוב מישראל, שהתחרתה איתה בגמר, סיימה במקום השלישי וקטפה את הארד אחרי שהייתה שלוש פעמים סגנית אלופת העולם, אך היא לא תשתתף במשחקים האולימפיים. 


ערן פלץ ואלי מלניק, מנכ״לים משותפים בקבוצת קרגו אמרפורד המעניקה חסות לשרון קנטור, אמרו הבוקר: ״כחלק מהמסורת והחזון של קבוצת קרגו אמרפורד, זו זכות גדולה עבורנו לתמוך בספורטאים צעירים ומבטיחים, שרון היא חלק מנבחרת נשים מצטיינות ומדהימות ואנו מברכים את שרון קנטור על ההישג המדהים. מדינת ישראל זכתה באלופת עולם חדשה ונציגה לאולימפיאדה וכולנו בקבוצת קרגו אמרפורד גאים בה״.