קבוצת אלקטרולוקס תשתמש בנתוני אמת של פרייטוס

קבוצת אלקטרולוקס משתפת פעולה עם פרייטוס ותוכל לקבל גישה להזמנות מיידיות של מטען אווירי בטיסות ספציפיות באמצעות משלחים קיימים, חוסכת זמן וכסף, ומגדילה את היעילות והממשל של שרשרת האספקה


13:08 ,23.05.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת אלקטרולוקס, מובילה עולמית במכשירי חשמל ביתיים, הכריזה על שותפות חדשה עם Freightos, פלטפורמת הזמנת המטענים העולמית המובילה, כדי לשפר את תהליך הזמנת המטענים שלה בין המשלחים והספקים שלה. השותפות באה בעקבות פיילוט מוצלח שעסק ביעילות בנוגע להערכת עלויות, הזמנות ובמעקב מקצה לקצה ובנראות של הובלה אווירית.

 

מחברת פרייטוס נמסר כי ״במערכת הגלובלית של שילוח בינלאומי הפכפך, שקיפות בתמחור, רכישת קיבולת מהירה וגמישות במסלול תמיד עדיפים. עם Freightos Enterprise Solutions, קבוצת אלקטרולוקס שואפת לייעל את הוצאות ההובלה ולשפר את קבלת ההחלטות על ההובלה כדי לספק זריזות ויעילות של שרשרת האספקה. בנוסף לניתוחים, Freightos Enterprise Solutions מאפשרת לצוות הרכש של קבוצת Electrolux לקבל החלטות רכש מטען אווירי מדלת לדלת בזמן אמת, כולל היכולת לבצע הזמנות מיידיות של מטענים אוויריים אלקטרוניים עם חברות תעופה דרך ספקי הלוגיסטיקה הקיימים שלהן. התוצאה היא חיסכון דרמטי בעלויות ובזמן תוך הגברת הנראות והזריזות של שרשרת האספקה״.

 

דניאל קול, מנהל רכש לוגיסטיקה בקבוצת אלקטרולוקס, ״Freightos מסמיכה את המתכננים שלנו להזמין את ההובלה שהם צריכים בעלות ובזמן האספקה התואמים את התקציב והדרישות שלהם. זה מפשט ומייעל תהליכים״.

 

מנכ״ל Freightos, צבי שרייבר, בירך על השותפות ואמר: ״במשך 25 שנה ארגונים משתמשים בהזמנה אלקטרונית עבור הנסיעות העסקיות שלהם, וחוסכים זמן וכסף. היום הם יכולים לעשות את אותו הדבר עבור המטען האווירי שלהם, בשיתוף עם המשלחים שבחרו. החזר ה-ROI הוא פנומנלי, הזמנות אלקטרוניות חוסכות ימים של זמן שחלפו, לרוב עשרות אחוזים מהעלות, ומספקות גמישות וניראות בשרשרת האספקה הרבה יותר גדולה. אנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה שלנו עם אלקטרולוקס, אשר מוכיחה את עצמה כמובילה  עולמית בחדשנות לאורך שרשרת האספקה״.