ק.א.ל משנה שמה ל״צ׳אלנג׳ ישראל״

קבוצת צ׳אלנג ישראל: ״השם החדש מבטא בצורה נאמנה את אופן הפעולה והתרבות הארגונית של החברה הנענית לכל אתגר, בדרך היעילה, המקצועית והמיטבית ללקוח


13:05 ,12.06.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ק.א.ל אשר במסגרת הליך של פיתוח עסקי בחרה לשתף פעולה ולקחת חלק בהקמת קבוצת תעופה ולוגיסטיקה גלובלית ובכך לחזק את מעמדה בשוק הגלובלי בכלל ובשוק הישראלי, זכתה כי מאמציה ישאו פרי. קצב הצמיחה וההתפתחות של הקבוצה כמו גם הערך  המוסף של התחזקות זאת לקבוצה ולשותפיה האסטרטגיים הוכיחו כי החלטה זאת הייתה נכונה.

 

מהקבוצה נמסר כי ״לאורך השנים התמודדנו ובהצלחה, עם משימות ואתגרים גדולים כקטנים, וברוח זו אימצנו את הסיסמה – CHALLENGE ACCEPTED״.

 

עם הקמת הקבוצה הגלובלית החלטנו לקחת את את רוח הדברים צעד אחד קדימה ומעתה תיקרא קאל – CHALLENGE IL, ובעברית תקנית ״צ׳אלנג׳ ישראל״.

 

מקבוצת צ׳אלנג ישראל נמסר כי: ״השם החדש מבטא בצורה נאמנה את אופן הפעולה והתרבות הארגונית של החברה הנענית לכל אתגר, בדרך היעילה, המקצועית והמיטבית ללקוח. צ׳אלנג׳ ישראל מחוייבת ללקוחותיה בארץ ומתאימה את עצמה לדרישות השוק על מנת לתת מענה לצרכים המשתנים. לעניין זה אף התחדשנו בצי מטוסי 767 אשר יחד עם מטוסי ה747, יאפשרו לנו לשרת את השוק בישראל טוב יותר, בתדירות גבוהה יותר וליותר יעדים מאי פעם״.