פריץ קומפניס ישראל תחדל מלייצג את UPS החל מה-1 בדצמבר

בהודעה משותפת שיצאה מטעם שתי החברות נמסר כי ההחלטה נבעה לאור התפתחות אסטרטגית וצרכים ארוכי הטווח של כל אחת מהחברות. פריץ קומפניס: בקרוב נפרסם את שמו של השותף הלוגיסטי הגלובלי החדש שהתקשר עמנו


00:00 ,17.05.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

בהודעה משותפת שיצאה מטעם שתי החברות נמסר כי ההחלטה נבעה לאור התפתחות אסטרטגית וצרכים ארוכי הטווח של כל אחת מהחברות. פריץ קומפניס: בקרוב נפרסם את שמו של השותף הלוגיסטי הגלובלי החדש שהתקשר עמנו
 
חברת UPS וחברת פריץ קומפניס ישראל יצאו היום בהודעה משותפת על סיום הסכם השירות ביניהם, וזאת החל מה-1 בדצמבר 2010. ההודעה שמתפרסת היום מאמתת את ההערכות השונות שנשמעו בענף בימים האחרונים לפיהם UPS העולמית שוקלת להפסיק את הזיכיון שלה עם חברת פריץ להעביר את פעילות השילוח שלה לידי UPS ישראל.
 
חברת UPS הבינלאומית וחברת פריץ קומפניס ישראל הודיעו כי לאחר שנים של שותפות ופעילות עסקית ענפה ויציבה הן החליטו במשותף על סיום הסכם השירות לאור התפתחות אסטרטגית וצרכים ארוכי הטווח של כל אחת מהחברות. על ההודעה שיצאה ללקוחות החברה חתמו במשותף אסף שלו, מנכ"ל פריץ קומפניס ישראל, וג'ף מקורסטין, מנהל אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת UPS SCS.
 
בהודעה המשותפת נמסר כי החברות ימשיכו לשתף פעולה כבעבר על פי הסכם השירות עד תאריך 1 בדצמבר 2010. עוד נמסר כי החברות, שחולקות שנים של פעילות עסקית, יתמכו האחת בשנייה ובלקוחות השונים לאורך כל התקופה עד תאריך סיום ההתקשרות.
 
מחברת פריץ נמסר כי בעוד מספר ימים תתפרסם האסטרטגיה והיערכות ארוכת הטווח של החברה, וכן שמו של השותף הלוגיסטי הגלובלי החדש שהתקשר עם החברה.
 
יש לציין כי UPS העולמית נוקטת במגמה של 'שילוב כוחות' לאחרונה, וכי מיזוגים דומים בין חטיבות השילוח והבלדרות של הקבוצה נרשמו גם במערב אירופה ובארה"ב.
 
נזכיר כי הבעלים של פריץ קומפניס הינו אבשלום נוריאל אשר רכש בספטמבר 2006 את גרעין השליטה מקבוצת המייסדים של חברת פריץ קומפניס. נוריאל הינו בנוסף הבעלים של חברת ההובלה היבשתית "מובילי דרור".
 
חברת פריץ קומפניס ישראל הוקמה בשנת 1990 וזאת כחלק ממדיניות "פריץ קומפניס אינק" להרחיב את פעילותה במזרח התיכון. פריץ הינה חברה מתחום הלוגיסטיקה המתמחה בניהול שרשרת אספקה, אתרים לוגיסטיים ושירותי שילוח בינלאומי. עד שנת 2001 השתייכה הנציגות הישראלית לקבוצת פריץ קומפניס העולמית, אשר נוסדה בשנת 1933 בארה"ב, אך בשנה זו היא מוזגה אל תוך קבוצת UPS, אחת מענקיות הלוגיסטיקה בעולם.