פריץ: מערכת ״פריץ קונטרול״ עוברת שדרוגים בתדירות גבוהה

אופיר שהרבני, סמנכ״ל מערכות המידע בקבוצת FRITZ: ״המטרה שלנו לאפשר לכל לקוחותינו מעקב וקבלת מענה איכותי ויכולת שליטה בזמן אמת מכל מקום ומכל מכשיר באופן פשוט, מאובטח ומהיר״


09:35 ,25.01.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

הרף החדש שבו חברות לוגיסטיות חייבות לעמוד, יצר ביקוש טבעי לפתרונות דיגיטליים, בין היתר תוכנת מעקב אחר הטיפול בשרשרת האספקה והרכש. קבוצת FRITZ, המובילה חדשנות בתחומי הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, פיצחה את הצד הטכנולוגי והקימה מערכות המשדרגות פלאים את השירות ללקוחותיה.

 

כפי שאנו מזמינים אוכל מאפליקציית שליחויות ויכולים לעקוב אחר השליח, כך אין שום סיבה שחברות לוגיסטיות ובעלי עסקים לא יוכלו לעקוב אחר הליך שרשרת האספקה שלהם - החל מפרטי ההפלגה של הסחורה והמסמכים הרלוונטיים דרך כל התהליך שהסחורה עוברת עד הגעתה למחסני החברה וגם אחר כך בקליטה במחסן, בניפוק ללקוח ובמעקב עד הגעה ללקוח ומסירת הסחורה לידיו. מעקב זה מאפשר קבלת מבט על, מכל מקום, ודרך כל מחשב או טלפון חכם ובכל זמן על כל שרשרת האספקה. בצורה כזו הלקוח יכול להתנהל בצורה יעילה, להיות בשליטה על הנעשה וכמובן לבצע התאמות במהירות.

 

מערכת המעקב 360 FRITZ CONTROL, הינה מערכת מערכת בעלת מגוון פיצ׳רים לשיפור וניהול אפקטיבי. פתרון זה מתבקש במיוחד, כאשר חברות שונות מסתמכות על לוחות הזמנים עד להגעת הסחורה אל לקוחות הקצה שלהן וזקוקות למידע חשוב זה על מנת לעמוד מול הבטחותיהן ללקוחות.

 

לדברי אופיר שהרבני, סמנכ״ל מערכות המידע (CIO) בקבוצת FRITZ, ״המטרה שלנו לאפשר לכל לקוחותינו קבלת מענה איכותי ויכולת שליטה בזמן אמת מכל מקום ומכל מכשיר באופן פשוט, מאובטח ומהיר. המערכת עוברת שדרוגים בתדירות גבוהה וכיום נחשבת מובילה בתחומים רבים, בין היתר מאפשרת ניתוח מידע עצום בתוך שניות, זיהוי טרנדים וקבלת החלטות מהירות, מדויקות וחכמות בהתאם לתובנות המערכת - היום זה פשוט להיות בקונטרול״.

 

דרך מערכת FRITZ CONTROL לקוחות הקבוצה יכולים לעקוב אחרי כל התהליך, החל משילוח המטען, שינועו ועד קליטתו במחסן הלוגיסטי של הלקוח, או של קבוצת FRITZ, המציעה גם שירותי אחסון במחסנים לוגיסטיים מתקדמים. נציין שכיום, קבוצתFRITZ  מעניקה מעטפת 360 כוללת לחברות לוגיסטיות, החל משילוח בינלאומי, תובלה, רכש, מימון ואחסון וניהול מלאי ומגוון שירותים גמישים לפי דרישה.

 

היתרון הבולט במערכת FRITZ CONTROL הוא האפשרות לראות את כל המידע הדרוש על המשלוחים הפעילים על מסך אחד המרכז את כל המידע יחד, כולל מערכת חכמה לטיפול יעיל בהזמנות, המאפשרת ביצוע, תעדוף, מיפוי וסינון לפי הפרמטרים השונים.

 

שהרבני: ״את המערכת מפתחים מיטב אנשי הטכנולוגיה, בדגש על חוויית משתמש ייחודית ונגישות מרבית למידע תוך יצירת ערך עבור לקוחותינו. ערך זה מאפשר חסכון בזמן ועלויות תוך ייעול מקסימלי למערך הלוגיסטי. דרך המערכת ניתן לצפות בכלל המשלוחים באוויר, בים וביבשה ולעקוב בזמן אמת, בלחיצת כפתור אחר כל משלוח גם כאשר הוא בתנועה. כאשר עובדים עם קבוצת פריץ גם בשאר החטיבות – המעקב במערכת הדיגיטל ממשיך להציג את תנועת המטענים לכל אורך הדרך, עד הגעתם ליעד הסופי דרך חטיבת התובלה של פריץ״.

 

בנוסף, המערכת אינה מסיימת את תפקידה כאשר הסחורה מגיעה למחסן: דרך מערכת FRITZ CONTROL ניתן לנהל מעקב אחר קליטת המשלוח במחסן הלוגיסטי וניהול מלאי קיים, לפנות בלחיצת כפתור על כל שאלה ובקשה וכך ניתן להתייעל עסקית ולקבל שירות ברמה גבוהה. גם נציין שהמערכת מבוססת אלגוריתמים מתקדמים ומנגישה כלי BI ללקוחותיה, אלו מאפשרים קבלת תובנות עסקיות באופן יום יומי על סמך המידע הקיים במערכת וכך לקבל תובנות אשר משפיעות דרמתית על ההחלטות העסקיות השונות בארגון.