פנאלפינה דחתה את הצעת הרכש של DSV

חברת הלוגיסטיקה והשילוח השוויצרית הודיעה הבוקר כי קרן ארנסט גונתר, בעלת המניות הגדולה בפנאלפינה דוחה את הצעת הרכש של DSV ותומכת בהמשך אסטרטגיית צמיחה עצמאית עבור החברה. אמיר שני ורון בארי, מנכ״לים משותפים של עמית: הערכנו כי כך יהיה


10:58 ,04.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות הצעת הרכש הלא-מחייבת שקיבלה חברת השילוח והלוגיסטיקה השוויצרית פנאלפינה (Panalpina) מחברת DSV באמצע ינואר הוציאה היום חברת פנאלפינה הודעה לפיה היא דוחה את הצעת הרכש.

 

כזכור, חברת הלוגיסטיקה הדנית הגישה למועצת המנהלים של פנאלפינה הצעה לא מחייבת לרכוש אותה על פי שווי של 4 מיליארד דולר. מועצת המנהלים ציינה כי בכוונתה לבדוק את ההצעה וכאמור, הבוקר היא פרסמה הודעה בה נאמר כי ״קרן ארנסט גונתר, בעלת המניות הגדולה ביותר בחברת פנאלפינה אשר מחזיקה בכ-46% מכלל מניות הברה, הודיעה למועצת המנהלים כי היא אינה תומכת בהצעת הרכש של DSV, וכי היא תומכת ברצונה של מועצת המנהלים להמשיך באסטרטגיית הצמיחה העצמאית של החברה, אשר כולל מיזוגים ורכישות״.

 

עוד נמסר הבוקר בהודעת החברה כי ״על פי חובות הנאמנות שלה, מועצת המנהלים של Panalpina ממשיך לבחון בקפידה את המצב עם היועצים המקצועיים שלה״, וכי ״הודעות נוספות ייעשו בהתאם״.

 

נזכיר כי חברת DSV התעניינה באוקטובר האחרון ברכישת חברת הלוגיסטיקה CEVA, גם היא משוויץ, במהלך דומה, ונראה כי היא מעוניינת להרחיב את פעילותה באמצעות מיזוגים ורכישות.

 

אמיר שני ורון בארי, מנכ״לים משותפים של חברת עמית אשר מייצגת בישראל את חברת פנאלפינה, התייחסו לדברים ואמרו כי: ״כפי שהערכנו עם פרסום הצעת הרכש, פנאלפינה דחתה את הצעת הרכש, והיא מעוניינת להמשיך ולפעול באופן עצמאי״.