לאחר ניסיון מוצלח, חברת פורשה הגרמנית החליטה לשנע 11% מיצוא המכוניות שלה לסין - כמות המשתווה ל-8,800 מכוניות - באמצעות שירות הרכבות של הלמן מגרמניה עד לאולמות התצוגה בסין. השירות מקצר את זמן ההובלה ביותר משלושה שבועות לעומת שירות ההובלה ימית.
הלמן מספקת שירות הובלה ברכבת מסין לאירופה ומאירופה לסין כולל שחרור ממכס והובלה ליעד הסופי ובכך מקצרת את זמני ההובלה לעומת הובלה ימית.
פורשה החלה להשתמש ברכבות עבור משלוחים של כלי רכב מסועפים לסין כהובלה משלימה להובלה ימית שיוצאת מגרמניה.
לאחר פיילוט מוצלח, פורשה תשתמש ברכבת כדי להעביר 11% מהמודלים החדשים שלה בין גרמניה לצ׳ונגצ׳ינג (Chongqing) שבדרום מערב סין. המסלול בן 11,000 ק״מ, שנמשך 20 יום, עובר מזרחה דרך פולין, בלארוס, רוסיה וקזחסטן לצ׳ונגצ׳ינג. משם, המכוניות החדשות מועברות לסוכני הרכב האזוריים במכולות באמצעות הובלה יבשתית.
נתיב הימי, לשם השוואה, מכסה 10,000 מיילים ימיים או 18,500 ק״מ, והוא פוקד את נמלי גואנגז׳ו, שנחאי וטיאנג׳ין. המסע הכולל מהמפעל למרכזי פורשה בסין אורך 50 יום.
אוליבר ברונדר, סמנכ״ל הלוגיסטיקה והפיקוח על הייצור בחברת פורשה, מציין כי ״המסע היבשתי מקצר את זמן ההובלה בשלושה שבועות, למרות שינויי מסלול והעברת מכולות מרובה. הלקוחות שלנו בדרום-מערב סין, יקבלו את הרכב שלהם הרבה יותר מהר״
נציין כי בשנה שעברה 31% מכלל המסירות של רכבי פורשה היו בסין, מספר שהגיע ל-80 אלף מכוניות ספורט. כולם שונעו לשם באמצעות הובלה ימית.