עמית: עובדי החברה השתתפו ביום התנדבות למען הקהילה

עובדי חברת השילוח עמית לוגיסטיקה יצאו לשטח לפעילות התנדבותית בשיתוף עם עמותת ״פתחון לב״ במסגרת הפעילות ״עמית למען הקהילה״. עובדי החברה השתתפו בחלוקת סלי מזון לציבור ודיווחו על ״תחושת סיפוק עצומה, אחווה והדדיות והרבה רצון להמשיך ולתרום בכל דרך אפשרית״


09:58 ,30.07.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום חמישי האחרון יצאו עובדי חברת השילוח עמית לוגיסטיקה לשטח לטובת פעילות התנדבותית בשיתוף עם עמותת ״פתחון לב״. הפעילות הנ״ל הינה אחת מיני כמה פעילויות שיזמה מחלקת משאבי אנוש בחברה – תחת הכותרת ״עמית למען הקהילה״.

 

עובדי החברה שהשתתפו בפעילות הגיעו למרכז החלוקה של פתחון לב בראשון לציון ולאחר הדרכה קצרה של מנהל המיזם החלו בחלוקה של סלי מזון לציבור המבקשים. החלוקה הייתה מלווה בעבודה מאומצת בשיטת הסרט הנע בה מילאו העובדים ארגזים במוצרי מזון על פי קטגוריות שונות של: לחם, מוצרים יבשים, מוצרי חלב ובשר, ירקות וחטיפים.

 

מחברת עמית נמסר כי ״למרות העבודה המאומצת התחושות של כלל עובדי החברה היו מצוינות ולוו בתחושת סיפוק עצומה, אחווה והדדיות והרבה רצון להמשיך ולתרום בכל דרך אפשרית״. 

 

עוד נמסר כי המיזם יימשך כאשר קבוצת עובדים נוספת תצא ביום שלישי הקרוב למרלוג של ״פתחון לב״ לצורכי אריזת מוצרים יבשים לסלי מזון המיועדים לחלוקה בסופ״ש.

 

חברת עמית: ״כולם שבו חזרה לעבודתם עם הרגשה טובה של נתינה ואחריות הדדית והכרה בטוב ובשפע שיש לנו ושמעט מאד ממנו זכינו להעניק לאחרים בפעילות מבורכת זו״.