עמית לוגיסטיקה שינעה מערכת צינון אוויר מאבו-דאבי לנמל אילת

המערכת המיועדת עבור תחנת הכוח הנבנית באלון תבור. זוהי פעם ראשונה מאז הסכמי אברהם שמשלח ישראלי מבצע פרויקט בקנה מידה גדול שכזה באמצעות חכירה של האנייה הייעודית MV Nordeney לשינוע המערכת


11:01 ,17.01.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת עמית לוגיסטיקה בשיתוף GEODIS  שינעה מערכת צינון אוויר בפרויקט ייחודי מאבו דאבי לנמל אילת. זו הפעם הראשונה מאז הסכמי אברהם שמשלח ישראלי מבצע פרויקט בקנה מידה גדול שכזה באמצעות חכירה של אנייה ייעודית לשינוע המערכת. תחנת הכוח באלון תבור היא הראשונה שהופרטה במסגרת הרפורמה במשק החשמל. המערכת שונעה על גבי אניית המטען הכללי MV Norderney בהפלגה ישירה מאבו דאבי לנמל אילת שארכה עשרה ימים. על סיפון האנייה שונעו 21 יחידות בגדלים שונים של המערכת שהגיעו למשקל כולל של כ-63 טון.

 

במסגרת תפישתה הכוללת של חברת עמית, הפרויקט כלל שירות מדלת לדלת, קרי, הובלה לנמל הטעינה באבו דאבי, חכירת האנייה, פיקוח על הטעינה, שחרור המטען באילת, פיקוח על פריקת המערכת באילת, שחרור מהמכס, הובלה לאתר באלון תבור ופריקת המשאיות.

 

אמיר שני, מנכ״ל חברת עמית, ציין כי ״מאז הסכמי אברהם, חברת עמית שוקדת על הצפת היתרון היחסי שלה אגב הנוכחות המאסיבית של GEODIS בארצות המפרץ ונציגיה ביקרו שם מדי חודש. פרויקט מערכת צינון האוויר לתחנת הכוח באלון תבור הוא סנונית ראשונה לפיתוח העסקי המרשים שרושמת חברת עמית בתנועת המטענים מארצות המפרץ״.