עם השלמת המיזוג: קרגו אמרפורד תייצג את החברה המאוחדת בישראל תחת מותג CEVA Logistics

מהנהלת קרגו אמרפורד נמסר עם ההודעה על השלמת רכישת Bollore Logistics על ידי CEVA: רכישת Bolloré Logistics תאפשר לנו להציע פתרונות לוגיסטיים מקיפים ומתקדמים עוד יותר


14:20 ,10.07.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום שני השבוע הכריזה CEVA Logistics, ענקית השילוח הבינלאומי, על השלמת רכישת Bolloré Logistics לאחר קבלת אישור הממונה על ההגבלים העסקיים באיחוד האירופי. רכישה זו צפויה להפוך את CEVA לחברת הלוגיסטיקה החמישית בגודלה בעולם.

 

כחלק מהתהליך, פעילות השילוח הבינלאומי והלוגיסטיקה של Bolloré Logistics תיטמע לתוך פעילותה של CEVA Logistics החל מחודש יולי 2024. איחוד החברות יושלם עד סוף שנת 2024, תחת המותג CEVA Logistics.

 

מהנהלת קרגו אמרפורד, הנציגה הבלעדית בישראל של CEVA Logistics, נמסר כי היא מברכת על המהלך ומאמינה כי הוא יביא ליתרונות משמעותיים ללקוחותיה בישראל. ״רכישת Bolloré Logistics תאפשר לנו להציע ללקוחותינו הישראלים פתרונות לוגיסטיים מקיפים ומתקדמים עוד יותר״, ״הצוות המנוסה של Bolloré Logistics מביא איתו ידע וניסיון ייחודיים בתחומי שילוח בינלאומי, לוגיסטיקה וניהול שרשרת אספקה, ויאפשר לנו להרחיב את פעילותנו ולפתוח שווקים חדשים״, נמסר מהחברה. 

 

רכישת Bolloré Logistics צפויה להביא ליתרונות משמעותיים עבור לקוחות CEVA Logistics בישראל, ביניהם: הרחבת היקף השירותים למגוון רחב יותר של שירותי שילוח ולוגיסטיקה, הגעה לשווקים חדשים, שיפור היעילות התפעולית ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובידע מקצועי נרחב.

 

נזכיר כי חברת קרגו אמרפורד היא חברת השילוח והלוגיסטיקה מהוותיקות והמובילות בישראל המייצגת את CEVA Logistics מזה כ-25 שנה. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותי שילוח בינ״ל ולוגיסטיקה.