עילם יערי מונה לתפקיד COO של חברת JAS USA

עילם יערי, שהחל את תפקידו בשנת 2014 כאחראי על הדסק הישראלי של JAS בניו יורק, זכה להצלחה עצומה והתקדם בהיררכיה הארגונית של JAS עד לתפקיד השני בחשיבותו בארגון. ראובן קריאף: עילם עזר לי להצליח לשים את קריאף אלבטרוס בשורה הראשונה של המשלחים ב-JAS


14:25 ,18.07.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

מניהול הדסק הישראלי לסמנכ״ל התפעול של JAS USA. עילם יערי, מונה בימים אלו לתפקיד ניהולי בכיר לאחר קריירה מוצלחת שהובילה אותו במעלה ההיררכיה הארגונית של JAS עד לתפקיד השני בחשיבותו בארגון.

 

עילם יערי הצטרף ל-JAS ב-2014 הודות לראובן קריאף, מבעלי קבוצת קריאף המייצגת את JAS בישראל, וסייע בהקמת הדסק הישראלי בניו יורק ופיתוח השוק הישראלי. יערי זכה להצלחה בתפקיד, ביקר בישראל בכל רבעון - כולל ביקורים ללקוחות קיימים או פוטנציאליים, זכה להערכה מצד הלקוחות והדבר תורגם לגידול בתנועת המטענים.   

 

כאמור, עילם הצליח מאוד בתפקידו ולכן ב-2020 הציעו לו קידום וניהול של סניף JAS בניו יורק. גם בתפקיד זה הצטיין וב-2023 קודם לסגן נשיא צפון מזרח ארה״ב. בנוסף לתפקיד זה קיבל גם אחריות על תחום ה-Government and Defense Division.

 

בימים האחרונים זכה עילם לקידום נוסף ומרשים במיוחד ומונה להיות ה- COO Chief Operations Officer של כל JAS USA. תפקיד זה הינו השני בחשיבותו בהיררכיה הארגונית של JAS USA.

 

ראובן קריאף, מבעלי קבוצת קריאף: ״לפני 10 שנים חברתנו לקחה החלטה אסטרטגית להיות שחקן משמעותי בשוק היבוא/היצוא האמריקאי. לצורך כך הבנו שאנו חייבים דמות ישראלית עם ניסיון, יכולות מוכחות והכי חשוב את ה-DNA של קריאף: מחויבות להצלחה וללקוחות. קיבלנו המלצה על עילם יערי שבאותה תקופה ניהל חברה בניו יורק בענף שלנו.

 

״את עילם פגשתי לראשונה בניו יורק ומיד התרשמתי שיש לו את הניצוץ המיוחד של מצליחן אמיתי. כעת המשימה הייתה לשכנע אותו לעבור ל-JAS USA. אבל עילם אדם רציני עם רגליים על הקרקע ומוניטין של אדם יציב שלא מחליף מקומות עבודה. לאורך המסע לשכנע אותו נעזרתי בחברים משותפים ואפילו שיחה משותפת עם הבעלים של JAS, מר ברוני, שהתחייב לו שהוא מגיע לבית טוב.

 

״הקידום המטאורי לו זכה עילם לאחרונה מרגש מאוד. כמו שאני מכיר את עילם, זו לא התחנה האחרונה ויהיו לנו עוד הפתעות טובות שיגרמו לנו לגאווה גדולה. ובנימה אישית - עילם עזר לי להצליח לשים את קריאף אלבטרוס בשורה הראשונה של המשלחים ב-JAS ועל כך אני מודה לו באופן אישי ומברך אותו  על תפקידו החדש והמאתגר״.

 

רשת JAS העולמית הוקמה באיטליה ב-1978 ונמצאת בבעלות פרטית של משפחת ברוני. המטה עבר לאטלנטה בארה״ב ב-2006. כיום JAS מונה אלפי עובדים במאות סניפים הפרושים ביותר מ-100 מדינות בעולם, כאשר אזור אמריקה הצפונית מהווה 25% מכלל תנועת המטענים ברשת.