עוד מחזור סיים בהצלחה את האקדמיה של UPS ישראל

השבוע הסתיים המחזור ה-20 של קורס הדגל בנושא סחר ושילוח בינלאומי, עם דגש על חיסכון בעלויות ובמשאבים


11:18 ,09.02.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

מחזור נוסף של UPS ACADEMY, ה-20 במספר, הסתיים השבוע בביתUPS  בנתב"ג.

 

קורס הדגל של האקדמיה - שילוח וסחר בינלאומי, עסק גם הפעם בנושאים המרכזיים והמהותיים ביותר בתחום השילוח ושם דגש על חיסכון בעלויות ובמשאבים.

 

במסגרת הקורס ערכו הסטודנטים סיור מודרך במרכז המיון ובמסוף היבוא הממוקמים על קצה מסלול ההמראה בבית UPS בנתב"ג, ולמדו כיצד עובד תהליך השילוח והמיון גם בתאוריה וגם בפועל.  

 

הקורס מנה חמישה מפגשים ולקחו בו חלק עשרות לקוחות העוסקים בתחומי יבוא ויצוא. מאות יבואנים ויצואנים, כמו גם עובדים שלUPS  בישראל, הינם בוגרי האקדמיה, כשגם במחזור שהסתיים השבוע נרשמה השתתפות ערה ושביעות רצון גבוהה.

 

מעבר לקורס, שנפתח פעמיים בשנה, UPS בישראל עורכת סדרה של ימי עיון בנושאי יבוא, שמטרתם לסייע ליבואנים להתמודד עם אתגרים כמו: מכס, מכון התקנים, הבנת תהליכי היבוא וחסכון בעלויות. במהלך חודש מרץ צפוי להיפתח במסגרת האקדמיה קורס חדש בנושא עסקים מול סין, עם מרצה מומחה בתחום.

 

מנכ"ל UPS בישראל ליאור שגיא: "כחברה המטפלת מידי יום במיליוני משלוחים, אנו שואפים להעניק ללקוחותינו מידע יקר-ערך, אשר יקל מהותית את תהליכי העבודה ברמה היומיומית. תהליך הסחר והשילוח הינו מורכב ולקוחות רבים נתקלים בחסמים שניתן להימנע מהם. בדיוק בשביל זה אנחנו פה; זו הזדמנות להפוך גם את הלקוחות שלנו למומחים, לחסוך עבורם זמן ואנרגיה ולשרת אותם באופן המקצועי והראוי ביותר".