עובדי מנטפילד יצאו לחופשה בצפון

עם פתיחתה של שנה חדשה עובדי מנטפילד ישראל יצאו בסופ״ש האחרון ליומיים חופשה בצפון. עומר יצהרי, מנכ״ל קבוצת מנטפילד: אני בטוח שעם צוות עובדים כזה נצליח להגשים כל חלום ולכבוש כל פסגה


14:04 ,21.09.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

כ-250 עובדי קבוצת מנטפילד ישראל יצאו לנופש חברה מושקע ומפנק בצפון עם דגש על ההרגשה שכל עובד בחברה הוא יחיד ומיוחד. העובדים נהנו מארוחות מפנקות, מופע סטנד-אפ של אמירם טובים ומסיבת בריכה עד השעות הקטנות של הלילה.

 

עומר יצהרי, מנכ״ל קבוצת מנטפילד, הכריז מול העובדים: ״מבחינתי ספטמבר הוא תחילת השנה האמיתית. מנטפילד עברה שינויים רבים: קרן לגאסי נכנסו כשותפים שלנו, גייסנו לקוחות חשובים ואסטרטגיים לחברה, שלחנו קסדות ואפודים לאוקראינה עבור משרד הבטחון במבצע סודי ומורכב והמשכנו בעבודה אינטנסיבית ואיכותית עם 27 סניפי החברה בעשר מדינות ברחבי העולם.

 

יצהרי הוסיף: ״גייסנו עובדים חדשים לחברה שהצטרפו להיות חלק מהמשפחה ואנו ממשיכים במגמה של צמיחה והתחדשות. והחשוב מכל, נמשיך לשמור עליכם - העובדים המעולים שלנו. רצינו לפנק אתכם ולתת לכם הרגשה שאתם זה מנטפילד, אתם המשפחה.

אני בטוח שעם צוות עובדים כזה נצליח להגשים כל חלום ולכבוש כל פסגה״.

 

נזכיר כי בסוף שנת 2021 קרן ההשקעות הישראלית לגאסי רכשה ב-60 מיליון שקל 50% מחברת השילוח מנטפילד הנחשבת לחברה השלישית בגודלה בארץ. קרן לגאסי מתמחה בהשקעות ארוכות טווח בחברות פרטיות בבעלות משפחתית. הקרן הוקמה על ידי אילון פנחס, נדב הררי ובן אוריון. השקעה זו מסייעת למנטפילד להשקיע בתחומים חדשים להצמיח ולהרחיב את פעילויות החברה.

 

יו״ר מנטפילד, ארז מלצר, נכנס לפני כשנתיים לתפקיד במטרה לסייע לחברה בתוכנית התרחבות זו.