נשיא חברת טרנסוורלד חגג יום הולדת 80

עם יותר מ-40 שנות ניסיון, יעקב מור, נשיא חברת טרנסוורלד ודור שני למייסדים חוגג יום הולדת 80. יעקב משמש כיום כיו״ר הדירקטוריון של חברת טרנסוורלד ובעבר שימש כמנכ״ל החברה


13:59 ,11.04.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

עם יותר מ-40 שנות ניסיון, יעקב מור הוא דמות וותיקה ומוכרת בשוק הלוגיסטיקה והשילוח בישראל. יעקב משמש כיום כיו״ר הדירקטוריון של חברת טרנסוורלד ובעבר שימש כמנכ״ל החברה. יעקב הצטרף לעסקי עמילות המכס של המשפחה בשנת 1980 לאחר שחזר מארצות הברית עם ניסיון רב במסחר בינלאומי. בשנותיו הראשונות, יעקב הקים יחידה עסקית חדשה, המציעה שירותי שילוח בינלאומיים, והיה הראשון להביא לישראל הסכם שותפות עם ענקית הלוגיסטיקה , Expeditors International חברת הלוגיסטיקה האמריקאית הרביעית בגודלה בעולם הפרושה על פני יותר מ-330 סניפים ברחבי הגלובוס ומעסיקה יותר מ-20,000 עובדים.

 

במהלך השנים, תחת הנהגתו של יעקב, טרנסוורלד גדלה והפכה לספקית לוגיסטיקה מהמובילות והמקצועיות בענף. מאז שנת 2012, מכהן ליאור מור כמנכ''ל החברה, דור שלישי בחברה, ממשיך את המסורת ומוביל את החברה להצלחות וחדשנות תוך שמירה על ערך המשפחתיות.

 

טרנסוורלד עומדת כיום בחזית הראשונה של חברות הלוגיסטיקה בישראל ומתמחה במתן פתרונות ייעודיים לתעשיות ההיי-טק, תעשיות ביטחוניות וכן ציוד רפואי ותרופות. טרנסוורלד מפעילה 3 מרכזים לוגיסטיים הכוללים פתרונות אוטומציה ושירותי E-commerce ללקוחותיה.

 

מהנהלת טרנסוורלד נמסר : ״יעקב נאחל לך יום הולדת שמח והמון מזל טוב לעוד הרבה שנים של עשייה פורה והכי חשוב בריאות, אתה האבן המייסדת שלנו ואנחנו שמחים שזכינו בך״.