נפתח הסמסטר השביעי של האקדמיה של UPS

הקורס הנוכחי עוסק בנושאים המרכזיים והמהותיים ביותר בתחום השילוח, ושם דגש על חיסכון בעלויות ובמשאבים


10:32 ,18.05.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

מחזור נוסף של האקדמיה של UPS ישראל (UPS ACADEMY), ה-20 במספר, נפתח השבוע בביתUPS  בנתב"ג.

 

הקורס, שכותרתו "שילוח וסחר בינלאומי", עוסק בנושאים המרכזיים והמהותיים ביותר בתחום השילוח, ושם דגש על חיסכון בעלויות ובמשאבים. את הקורס מנחה חיים פרי, יועץ מומחה בסחר בינלאומי ובחסכון בעלויות היבוא והייצוא.

 

במסגרת הקורס עורכים הסטודנטים סיור במרכז המיון של UPS, הממוקם על קצה מסלול ההמראה בנתב"ג, ולומדים כיצד עובד תהליך השילוח והמיון מאחורי הקלעים. הקורס מונה חמישה מפגשים, וההרשמה עדיין פתוחה לארבעת המפגשים הבאים.

 

אלפי יבואנים ויצואנים, כמו גם עובדים שלUPS  בישראל, הינם בוגרי האקדמיה. גם במחזור החדש שנפתח השבוע נרשמה השתתפות ערה של עשרות לקוחות ועובדים.

 

מעבר לקורס, שנפתח פעמיים בשנה, UPS בישראל עורכת סדרה של ימי עיון בנושא יבוא, שמטרתם לסייע ליבואנים להתמודד עם נושאים מהותיים, כמו: מכס, מכון התקנים, הבנת תהליכי היבוא וחסכון בעלויות. כבר במהלך יוני ייפתח במסגרת האקדמיה קורס חדש בנושא המכס, לאחר שקורס דומה בנושא מכון התקנים זכה להצלחה ולביקוש רב בקרב לקוחות.

 

מנכ"ל UPS בישראל ליאור שגיא: "כחברה בינלאומית המטפלת מידי יום במיליוני משלוחים ומתנהלת מול הרשויות השונות, אנו יכולים להעניק ללקוחותינו מידע יקר-ערך, אשר יקל מהותית את תהליכי העבודה. תהליך הסחר והשילוח הינו מורכב ולקוחות רבים נתקלים בחסמים שניתן להימנע מהם. בדיוק בשביל זה אנחנו פה; זו הזדמנות להפוך גם את הלקוחות שלנו למומחים, לחסוך עבורם זמן ואנרגיה ולשרת אותם באופן המקצועי והראוי ביותר".