משלוח ראשון של DSV מאיחוד האמירויות לישראל יצא לדרך

בהמשך להסכמים שנחתמו יצא לאחרונה משלוח ראשון מדובאי לישראל בשילוח אווירי. לימור גיל שני, סמנכ״לית השיווק של חברת DSV בישראל: עם 4 סניפים ומאות עובדים סניפי DSV באיחוד האמירויות ובחריין ערוכים לתת שירות. קשרי העבודה בין הסניפים טובים מאד


13:56 ,17.09.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

הסכם השלום שנחתם לאחרונה מול איחוד האמירויות ובחריין מניב צמיחה ביחסי הסחר בין שתי המדינות שבאות לידי ביטוי בביקושים לשילוח אווירי וימי. חברת DSV בישראל מדווחת כי בהמשך להסכמים שנחתמו יצא לאחרונה משלוח ראשון מדובאי לישראל בשילוח אווירי.

 

לאור ההתפתחות ביחסים והביקושים הרבים לשירותי שילוח בין המדינות שוחחנו עם לימור גיל שני, סמנכ״לית השיווק של חברת DSV בישראל.

 

לימור, כיצד נערכת חברת DSV ישראל לתת שירות ללקוחותיה הישראלים?

 

לימור גלי שני: ״הפעילות של DSV מבוססת על רשת לוגיסטית חזקה המפעילה סניפים בלמעלה מ80 מדינות כחברה בינלאומית גדולה, הרביעית בעולם. הפריסה של DSV רחבה מאד ואנו מפעילים סניפים בכל העולם כולל באיחוד האמירויות ובבחריין. לפני מספר שבועות אף בהקשר זה מונו שני מנהלים לפיתוח הקווים - באיחוד ובישראל - כאשר המטרה היא לבנות תשתית משותפת בעלת ערך ללקוחות DSV. מנהלי הפיתוח של הקווים הם אופיר ברונהיים ו-Kinal Shah מאיחוד האמירויות״.

 

גיל שני מספרת כי שירותי DSV ללקוחות בישראל כוללים שירותים בין המדינות בהם  הובלות אוויריות, ימיות ויבשתיות, ניהול מחסנים, FREEZONE ושירותים מיוחדים, כמו הובלה מבוקרת טמפרטורה לענף הפארמה, שירותי אקספרס וכמובן עמילות מכס.

 

לדבריה, מנכ״לית DSV ישראל, סיגל מנהיים -קצוביץ׳, ביקרה בדובאי לפני כשנה ויצרה קשרים קרובים ואישיים עם הנהלת החברה באמירויות ובשבוע שעבר שוחחה עם מנהל כל אזור מדינות ערב על שיתוף פעולה בין המדינות, הפוטנציאל העסקי ללקוחות והתשתיות הערוכות ליישמו.

 

מהן החוזקות של DSV ישראל במתן שירות ליצואנים/ יבואנים ישראלים לאיחוד האמירויות ובחריין?

 

לימור גיל שני: ״כרשת בינלאומית, DSV מפעילה סניפים בכל העולם וזו יתרון משמעותי לעומת חברות ענק בעולם שמפעילות סוכנים חיצוניים. העובדה כי הרשת מבוססת על סניפים אורגניים ,הפועלים על אותן המערכות עם תרבות שירות ואסטרטגיית צמיחה זהה ,מהווה חוזקה משמעותית גם לנו כסניף בעל חשיבות גדולה ברשת ובעיקר עבור הלקוחות שלנו שמקבלים פתרונות לצרכים מורכבים גם בזכות הקשר בין הסניפים. לקוח שיפנה לקבל שירות בישראל או באיחוד ובחריין מקבל שירות על פי סטנדרט השירות הגבוה של DSV.

 

״יתרון נוסף ומשמעותי הוא הקשר החזק שלנו ברשות הפלסטינית. כעמיל המכס הגדול ברשות אנו מפעילים מחלקה ייעודית גדולה אשר תומכת באופן מלא עם כלל השירותים של DSV בשפה הערבית, ואין ספק שהקשרים המסחריים בין הרשות לאמירויות יביאו להזדמנויות רבות בין השווקים״.

 

ספרי לנו על הפעילות של DSV באיחוד האמירויות ובחריין. מה המומחיות שלה באזור, וכיצד הדבר יכול להועיל ללקוחות הישראלים?

 

לימור גיל שני: ״חברת DSV מפעילה באיחוד האמירויות ובבחריין ארבעה סניפים עם מאות עובדים הדוברים 15 שפות. אחד היתרונות הבולטים הוא איזור ה׳פרי-זון׳ ושירותי המחסנים והשירותים הנוספים אשר באמצעותם ייפתחו ללקוחות אפשרויות רבות חדשות שלא היו קודם ויאפשרו להם פתרונות שיהוו עבורם יתרון משמעותי. לחברת DSV יתרונות גדולים בתחום הפארמה וה-Perishables אשר יעניקו שירותים לחברות ישראליות עבורן השוק הזה היה סגור עד כה״.

 

גיל שני הוסיפה כי ״אנחנו שמחים לפניות הרבות שמגיעות אלינו מלקוחות שמזהים את ההזדמנות החדשה שנפתחה לכולם ונעזרים בצוותים שלנו על מנת לפתח את קו הפעילות החדש. בשבועות הקרובים נקיים מספר הדרכות ללקוחות בהשתתפות והובלה של עמיתנו באיחוד האמירויות ונציג באופן מלא את כלל השירותים והערכים המוספים של DSV בקו זה״.