מנטפילד ערכה יום עיון בנושא חדשנות ושינויים בסחר הבינלאומי

כ-40 לקוחות מרחבי הארץ הגיעו ליום עיון מקצועי בבית מנטפילד, שכלל מגוון הרצאות בנושא חדשנות ושינויים בסחר הבינלאומי. לאור התגובות והביקוש מנטפילד הודיעה כי תקיים סדרה נוספת של ימי עיון וכנסים בנושאים שונים במהלך השנה הקרובה


14:24 ,13.12.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

כ-40 לקוחות מרחבי הארץ הגיעו אתמול ליום עיון מקצועי בבית מנטפילד באזור, שכלל מגוון הרצאות בנושא חדשנות ושינויים בסחר הבינלאומי. את יום העיון פתח עומר יצהרי, מנכ״ל קבוצת מנטפילד ישראל, אשר הציג את שירותי החברה, סניפיה בחו״ל והשינויים שחלים בה.

 

אברהם כשר, סוכן מכס, יועץ ומרצה מוערך בתחום המכס ומנהל את מחלקת העמילות במנטפילד, העביר סקירה על עולם המכס והשינויים שחלים בו. בהמשך עלה אנואר חילף, ממונה על חוקיות היבוא במשרד הכלכלה, עם סקירה על רפורמת התקינה החדשה במשרד הכלכלה.

 

דוד חורי, מהנדס ומנהל תחום בכיר יצוא וכללי מקור ברשות המיסים, הגיע לספר על השינויים הצפויים בתחום חוקיות היצוא וסקר את הסכמי הסחר החדשים של ישראל.

 

לבסוף, עו״ד גיל נדל, שותף וראש תחום דיני יבוא, יצוא וסחר בינלאומי וסגן ראש מחלקת מיסים במשרד גולדפרב-זליגמן, הרצה על המהלך לביטול דרישות בתקני יבוא מזון לישראל.

 

לאור התגובות הנלהבות והביקוש הרב, מנטפילד תקיים סדרה נוספת של ימי עיון וכנסים בנושאים שונים במהלך שנת 2023 לטובת מגוון לקוחותיה בכל הארץ.