מנטפילד זכתה בחוזה לשילוח בינ״ל של מטעני משרד הביטחון

מדובר במכרז שילוח בינלאומי ולוגיסטיקה מאירופה ואליה הכולל את כל הפעילויות הלוגיסטיות הנדרשות לצרכי משרד הביטחון, ביניהן יבוא ויצוא, הובלה ימית, אווירית ויבשתית, עמילות מכס וכן פרויקטים ביטחוניים מיוחדים, הדורשים לוגיסטיקה מורכבת


13:37 ,15.01.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת מנטפילד זכתה שוב במכרז לביצוע משלוחי יבוא ויצוא של משרד הביטחון מאירופה ואליה באופן בלעדי. מדובר במכרז שילוח בינלאומי ולוגיסטיקה, הכולל את כל הפעילויות הלוגיסטיות הנדרשות לצרכי משרד הביטחון, ביניהן יבוא ויצוא, הובלה ימית, אווירית ויבשתית, עמילות מכס וכן פרויקטים ביטחוניים מיוחדים, הדורשים לוגיסטיקה מורכבת.

 

במכרז התמודדו מספר חברות השילוח הגדולות הישראליות, וכן חברות הנמצאות בבעלות של חברות בינלאומיות. בשל הרגישות במשלוחים ביטחוניים, נדרשת גמישות ויצירתיות בכל שלב בשרשרת האספקה ועמידה בתנאים מיוחדים שהציב משרד הביטחון למתמודדים.

 

נעם יניב, סמנכ״ל התפעול של החברה מסר: ״אנחנו מאד שמחים וגאים לזכות פעם נוספת במכרז זה ולספק שירותים חשובים למשרד הביטחון במיוחד בימים אלו. על אף חוסר הוודאות והקשיים הקיימים בשילוח בינלאומי לארץ וממנה, הצלחנו באמצעות הניסיון הרב בטיפול במטענים בטחוניים ובעזרתם הרבה של הסניפים שלנו בעולם לייצר פתרונות לוגיסטיים ייחודיים המאפשרים לנו להיות אטרקטיביים במחיר ויחד עם זאת לספק שירות מהיר ואיכותי בהתאם לדרישות האיכות ולוחות הזמנים הנדרשים עבור משלוחי משרד הביטחון״. 

 

חברת מנטפילד פועלת בכל העולם, מסביב לשעון, באמצעות 31 משרדים בינלאומיים ב- 10 מדינות בעולם ורשת סוכנים ביותר מ-100 מדינות. לחברה ניסיון של למעלה מ-40 שנים ומתמחה בהובלה ימית, אווירית ויבשתית וניהול שרשרת אספקה בינלאומית לכל סוגי הלקוחות ובכל התחומים, לרבות אלקטרוניקה, פרמצבטיקה, ביטחון, רכב, אופנה וטקסטיל, מזון וחקלאות.

 

למנטפילד מחלקות ייחודיות כגון פארמה וטיים קריטיקל, יצוא חקלאי אווירי, תערוכות ומוצרי אומנות, E-COMMERCE ולאחרונה מנטפילד הרחיבה את פעילותה גם לתחומי האחסנה בישראל ובחו״ל, על מנת להעניק ללקוחותיה מענה מלא ומקצועי. כל אלו מחזקים את מעמדה של החברה אשר ממשיכה בצמיחה ובהתרחבות שלה.

 

מנטפילד היא בין החברות השילוח והלוגיסטיקה הגדולות היחידות בישראל, שהיא חברה ישראלית, תוצרת כחול-לבן, אשר התרחבה ויצאה מגבולות הארץ בכוחות עצמה ויצרה רשת גלובלית באמצעות משרדיה ברחבי העולם.