מנטפילד: הצלחה לימי העיון של החברה

החברה הודיעה כי היא ממשיכה את הצלחת ימי העיון המקצועיים עם קורס מתקדם בנושא ניהול סחר בינלאומי, השרשרת הלוגיסטית ועולם המכס ליבואנים וליצואנים


11:41 ,30.05.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת מנטפילד הודיעה כי היא ממשיכה את הצלחת ימי העיון המקצועיים עם קורס מתקדם בנושא ניהול סחר בינלאומי, השרשרת הלוגיסטית ועולם המכס ליבואנים וליצואנים.

 

מהחברה נמסר כי ״בשנתיים האחרונה קיימנו מספר ימי עיון בנושאי חדשנות ושינויים בסחר הבינלאומי וכן, יום עיון בנושא ניהול שרשרת אספקה גלובלי וכעת אנו מציגים קורס מתקדם בניהול סחר בינלאומי, השרשרת הלוגיסטית ועולם המכס. הקורס סדרה של חמישה מפגשים שבועיים ומגיעים אליו עשרות לקוחות״.

 

מהחברה נמסר כי במסגרת הקורס מועברות הרצאות בנושאים רלוונטיים כגון חסכון בעלויות שילוח והתנהלות נכונה מול המכס. בין המרצים נציין את סידני אמיר, חיים פרי, אברהם כשר וברי פינטוב. במסגרת הקורס יתקיימו שלושה מפגשים נוספים עם מרצים בכירים בתחום ובסיומם תוענק למשתתפים תעודה מטעם MENTFIELD ACADEMY.

 

מנטפילד הודיעה כי לאור ההיענות וההצלחה שנרשמו בשני המפגשים הראשונים, בכוונתה לקיים קורסים נוספים בתחום הסחר הבינלאומי ולהמשיך להקנות ידע מקצועי מעשי לכלל לקוחותיה.