מנטפילד אירחה 60 יצואנים ליום עיון בנושא ניהול שרשרת אספקה גלובלי

במפגש נחשפו האורחים למגמות ותמורות בענף ולמורכבויות הקיימות בו, באמצעות מרצים מוערכים מתחום היצוא


12:41 ,07.03.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

כ-60 יצואנים מרחבי הארץ הגיעו לבית מנטפילד ליום עיון בנושא ניהול שרשרת אספקה גלובלי. את יום העיון הנחה איציק כבביה, יועץ ומרצה בכיר בתחום היצוא ומנכ"ל חברת תמורה יעוץ לוגיסטי וכן, הגיעו מרצים מוערכים בתחום היצוא ונכחו גם נציגים ממנטפילד בעולם ביניהם טום מקנאב, מנהל סניף מנטפילד אנגליה.

 

ביום העיון הציג עומר יצהרי, מנכ"ל קבוצת מנטפילד, את פתרונותיה והשירותים החדשים של מנטפילד בניהול שרשרת אספקה, בארץ ובחו"ל.

 

לאחר מכן דוד חורי, מהנדס ומנהל תחום בכיר יצוא וכללי מקור ברשות המיסים, עדכן על הסכמי הסחר החדשים של ישראל לשנת 2023 והאמנה החדשה באירופה.

 

עמיר קרון, מנהל תחום גורם כלכלי מאושר ברשות המיסים, הרצה על תמורות ושינויים ליצואנים בתכנית גורם כלכלי מאושר (AEO) ולאחריו סקר ניר ברנס, מנהל מחלקת Drop Shipments במנטפילד את פתרונות המחלקה והציג את ייחודיותה של מנטפילד בתחום.

 

מיכל כהן הרפניסט, מנכ"לית חברת EURO VAT, דיברה על סוגיות המע"מ באיחוד האירופאי והשיבה לשאלות בנושא.

 

יום העיון הסתיים בהרצאתה של חלי גולדנברג, מנכ"לית ויזמת שותפה בחברת GOODS, המציעה פלטפורה מתקדמת לניהול מחסן, שרשראות אספקה וחיבור לעולמות ה- E-COMMERCE ואת שיתוף הפעולה הפורה עם מנטפילד בעולם.

 

בחברת מנטפילד ציינו שיום עיון זה מהווה המשך לסדרת ימי העיון שהחברה מקיימת מתוך מטרה לחבר את הלקוחות למגמות והתמורות בענף ולמורכבויות הקיימות בו, ולאור התגובות המצוינות, היא תמשיך לקיים ימי עיון וכנסים וזאת על מנת לחזק את שיתוף הפעולה העמוק עם לקוחותיה.