ממן אוויאיישן נבחרה לייצג את קוריאן אייר בישראל בתחום הנוסעים

ממן אוויאיישן זכתה במכרז לניהול מערך השירות והמכירות של קורייאן אייר בישראל. הפעילות המחודשת של קורייאן אייר בישראל צפויה להתחיל ב-26 בדצמבר 2022 לאחר הפסקה של למעלה משנתיים בשל מגפת הקורונה


13:48 ,07.11.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ממן אוויאיישן (Maman Aviation) מקבוצת ממן הציבורית זכתה במכרז לייצוג  קורייאן אייר (Korean Air) חברת התעופה הגדולה בקוריאה הדרומית, ותנהל עבורה את מערך השירות והמכירות (GSA) בתחום הנוסעים, אל מול סוכני הנסיעות, סיטונאי הנסיעות והנוסעים הישראלים.

 

הפעילות המחודשת של קורייאן אייר בישראל צפויה להתחיל ב-26 בדצמבר 2022 לאחר הפסקה של למעלה משנתיים בשל מגפת הקורונה. הטיסה תופעל באמצעות מטוסי איירבאס 330 רחבי גוף (שיחליפו את מטוסי הבואינג 777-200ER) וכוללים מחלקת תיירים, מחלקת פרסטיז ומחלקה ראשונה, עטורת הפרסים, הנחשבת לאחת מהטובות בעולם. השרות בטיסות של קורייאן אייר כולל מערכת בידור עם מסכי צפייה ולמעלה מ- 300 שעות בידור, גישה לאינטרנט אלחוטי וארוחות מלאות. 

 

בכוונת החברה להפעיל את הקו במתכונת של 3 טיסות שבועיות ישירות. הטיסות יצאו מנתב״ג בימים שני, רביעי ושישי בשעה 22:00 וינחתו כעבור 11 שעות בשדה התעופה אינצ׳ון Incheon, המרוחק כ-50 דקות ממרכז העיר סיאול. נוסעים אף יוכלו להנות מהשותפות של החברה בברית התעופה SKYTEAM ולהגיע לעשרות יעדי המשך ברחבי המזרח הרחוק, לרבות יפן, הונג קונג וסין.

 

לדברי עופר ריינהרדט, מנכ״ל ממן אוויאיישן: ״מדובר בהבעת אמון גדולה מצד אחת מחברות התעופה המעוטרות ביותר בכל הקשור לחוויית השרות בטיסותיה ולרמת התחזוקה של מטוסיה. אין לי כל ספק כי הסכם הGSA מהווה צעד משמעותי ביותר בחיזוק הקשר של קורייאן אייר לשוק הישראלי בכלל ולסוכני הנסיעות בפרט״.

 

ג׳לאל סיקסיק, משנה למנכ״ל התחנה מטעם קורייאן אייר: ״אנו שמחים לבשר על פתיחתו המחודשת של הקו לסיאול החל מסוף דצמבר ובתוך כך חתמנו על הסכם תעופתי חדש עם ממן אוויאיישן בתחום הנוסעים, שיביא איתו בשורה של ממש לשוק הישראלי״.

 

קורייאן אייר שנוסדה ב- 1969 היא חברת התעופה הגדולה בקוריאה הדרומית ובסיסה הראשי נמצא בנמל התעופה אינצ׳ון בסיאול. החברה שמעסיקה כ-20 אלף איש מפעילה כיום צי של 155 מטוסים שטסים ל-120 יעדים ב-43 מדינות (13 מהם בתוך קוריאה). בשנת 2021 הטיסה החברה 984 אלף נוסעים מחוץ לקוריאה וכ-5 מיליון נוסעים בתוך קוריאה.