מחזור 6 של קורס אקדמיה ב-DHL הסתיים בהצלחה

"למדתי ב-6 מפגשים ב-DHL הרבה יותר ממה שלמדתי בקורסים אחרים ב-26 מפגשים. הקורס נתן כלים וטיפים לעבודה נכונה"


10:29 ,13.06.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

השבוע הגיע לסיומו קורס מקצועי נוסף בתחום השילוח הבינלאומי בבית DHL Express עם יותר מ-40 לקוחות שהעשירו את הידע שלהם בתחום השילוח תוך התמקדות ביבוא ובתהליכי השחרור ממכס.

 

מנכ"ל DHL אקספרס ישראל, יאיר ביטון, מוסיף: "בתור החברה המובילה את תחום היבוא בישראל, זיהינו צורך אמיתי מהשטח להעמקת הידע המקצועי בנושא, לכן אנו מציעים ללקוחותינו מגוון מסלולים להתמקצעות: החל מיום עיון מרוכז, דרך קורס מקצועי בן שישה מפגשים וכלה בקורס פקידי רישוי שאורך מספר חודשים, ובסופו מקבלים תעודה מהמדינה. בכל מסלול לומדים ומלווים את תהליך היבוא תוך קבלת דגשים על ההיבט המעשי. כחלק ממתודולוגיית ההדרכה הגלובלית שלDHL  אנו שמחים לחלוק את הידע שלנו עם הלקוחות כך שתהליך היבוא הופך לברור, פשוט וקל עבורם. בחמש שנים האחרונות עברו בבית DHL הדרכות יותר מאלף לקוחות, ורשימת הממתינים רק מתארכת".

 

סיגל חלויה, המדריכה הראשית בקורס שעוסקת בתחום היבוא, יצוא ומכס ב-DHL  כבר 25 שנים מציינת כי החומר המקצועי שנלמד בקורס מייעל את הפעילות היומיות של הלקוחות. "אני לא מלמדת רק חומר תיאורטי, אנחנו נוגעים במכלול הנושאים והאתגרים שקיימים בשטח בפעילות היום יומית של מנהלי יצוא, יבוא ורכש, תוך ירידה לפרטים, כי זה מה שעושה את ההבדל. עוד לא פגשתי לקוח שלא היה לו מה ללמוד, גם כאלו שעובדים בתחום שנים והם בעלי ניסיון. גם אני לומדת כל יום משהו חדש. בנוסף, בשונה מההנחה הרווחת שהמכס זה תחום אפור ומשעמם - הפעילות במכס היא מאד דינמית וכל הזמן משתנה, מתפתחת ומתאימה עצמה לאתגרים בעולם הגלובלי החדש שאנו חווים ולכן תמיד יש מה ללמוד ואיפה להשתפר".

 

"הקורס כלל שישה מפגשים שבועיים בביתDHL  באיירפורט סיטי. הוא מכסה את כל הנושאים הרלוונטיים ליצואן וליבואן הישראלי, בדגש על היבוא ועל ההיבט המעשי, מתוך היכרות רבת שנים עם המכס ודרישותיו. לצד מומחי DHL מרצים בקורס אנשי מקצוע מובילים בתחומם. בסיום הקורס מקבלים הבוגרים תעודת הסמכה מטעם DHL אקספרס."

 

"DHL הינה החברה היחידה שמציעה ללקוחותיה קורס מקצועי שממוקד כולו ביבוא" אומרת מור ארביב, אחראית לוגיסטיקה ותפעול בחברת AMIMON LTD: " למדתי בשישה מפגשים ב-DHL הרבה יותר ממה שלמדתי בקורסים אחרים ב-26 מפגשים. הקורס נתן כלים וטיפים לעבודה נכונה. סיגל היא מרצה מדהימה, מעבירה המון ידע במקצועיות, שמחה ובנינוחות".

 

במחזור זה בפעם הראשונה שולבו בוגרי עבר של המיזם אשר הרצו במסגרת השיעורים ונתנו דוגמאות לעבודה נכונה על בסיס נסיונם העשיר. בנוסף, במסגרת התקדמות פרויקט שער עולמי וחשיבותו, הקדישו ב-DHL  מספר שיעורים בנושא ומשתתפי הקורס יצוידו בחוברת מידע על מנת להקל על המעבר למערכת שער עולמי ולענות על שאלות וצרכים העולים עקב מעבר זה.