מוטי לוין מונה למנכ"ל UTi לוגיסטיקה ישראל

דירקטוריון UTi לוגיסטיקה ישראל אישר, פה אחד, את מינויו של מוטי לוין למנכ"ל החברה. לוין מחליף בתפקידו את שלמה שרון והוא ייכנס לתפקידו בראשית חודש מרץ


00:00 ,15.02.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון  UTi לוגיסטיקה ישראל הודיע הבוקר על מינויו של מוטי לוין למנכ"ל חברת UTi לוגיסטיקה ישראל. לוין מחליף בתפקידו את המנכ"ל היוצא שלמה שרון, שעמד בראש החברה בשנים האחרונות.

 

מינויו של לוין אושר אמש בדירקטוריון החברה, פה אחד, ולוין ייכנס לתפקידו כבר ב- 1 במרץ.

 

לוין (47), נשוי + 3, בוגר תואר ראשון בכלכלה ומוסמך במנהל עסקים והתמחות במימון מאוניברסיטת בר אילן. לוין כיהן כמנכ"ל קבוצת ממן במשך 4.5 השנים האחרונות ומזוהה כמי שהוביל וחיזק את מעמדה של הקבוצה, לרבות במעבר ממעמד מונופוליסטי לפעילות בשוק תחרותי. בעבר כיהן לוין כמנכ"ל חברת היצוא מגדלי ערבה, כמנהל הכספים של קבוצת נטפים וכמשנה למנכ"ל ומנהל הכספים של כימיקלים לישראל.

 

לאור הצלחתו כמנכ"ל קבוצת ממן נתפש לוין בעיני רבים כאחד המנהלים המוכשרים והמנוסים בתחום. הבוקר, עם היוודע דבר המינוי, העריכו גורמים בענף כי הצטרפותו של לוין מהווה שלב נוסף ומהותי בביסוס מעמדה המוביל של UTi בשוק השילוח והלוגיסטיקה בישראל. "מוטי מביא איתו נסיון ניהולי ועיסקי עשיר ומוצלח בשורה של חברות מובילות", שיבח יו"ר הדירקטוריון של UTi לוגיסטיקה ישראל ד"ר יורם זבה והוסיף: "אנו משוכנעים שתחת מנהיגותו ימוצו היתרונות התחרותיים שמביאים איתם בעלי החברה, עובדיה ומנהליה, ותמשך המגמה של שיפור השירות ללקוח".

 

כאמור, לוין מחליף בתפקידו את שלמה שרון, מהדמויות הידועות והדומיננטיות בשוק הלוגיסטיקה בישראל ובחו"ל, שתחת ניהולו ביצעה UTi מהלך מורכב של אחד מהמיזוגים המשמעותיים בשוק הלוגיסטיקה בישראל בין החברות טרנסכלל, ניולוג ואילת אוברסיז שהעסיקו יחדיו כ- 800 עובדים בקירוב. "בזכות הנסיון האדיר שלו, החיוך שלו, טוב ליבו וחוכמתו, תרם שלמה שרון רבות לחברה. אין שום ספק שמדובר באיש מקצוע ענק שניהל בהצלחה את החברה בתקופה מורכבת ועל כך תודתי", הוסיף ד"ר זבה.

 

בשיחה שקיים עם מערכת PORT2PORT הבהיר שלמה שרון שבכוונתו להמשיך ולשרת את החברה ככל שידרש, בשלב הראשון במסגרת הליך של חפיפה עם המנכ"ל הנכנס מוטי לוין, ולאחריו לסייע בפיתוח העסקי ובחיזוק הקשר עם הלקוחות.

 

נציין כי מינויו של לוין היה אחד ממגוון נושאים בהם דן אתמול אחה"צ דירקטוריון החברה. בין השאר דנו חברי הדירקטוריון במדיניות החברה וקיבלו החלטות מסחריות בשורת נושאים, אחת מהן המעבר למשרדים חדשים בלוד, במקום 2 המשרדים שהיו עד כה (משרדיהם לשעבר של החברות ניולוג וטרנסכלל). המעבר צפוי להתבצע כבר בחודש יוני הקרוב.

 

נציין כי UTi ישראל הינה חברה לשילוח בינ"ל, עמילות מכס ולוגיסטיקה, מהמובילות בישראל. החברה בבעלות משותפת של קבוצת UTi העולמית וצים, שתיהן חברות בעלות מחזורים של מיליארדי דולרים כל אחת, ואשר נמנות על חברות ההובלה הימית והלוגיסטיקה מהגדולות בעולם. דירקטוריון החברה, הכולל בסה"כ שישה דירקטורים, מורכב מארבעה נציגי UTi ביניהם ראש אזור אירופה קרלוס אסקריו (Carlos Escario) וסגנו אלאן פובלון (Alain Poublon) וכן משני נציגים מחברת צים הכוללים את רפי דניאלי מנכ"ל החברה ואת אלון רווה סמנכ"ל הכספים.

 

"אנו מאד אופטימיים לשנה הבאה, עם מנכ"ל חדש, משרדים חדשים ואסטרטגיה טובה", סיכם ד"ר זבה.