חברת UPS בישראל ערכה זו השנה השמינית את אירועי ה-SUMMER NIGHT בהשתתפות לקוחות ועובדי החברה. השנה האירועים היו בדגש על משחקי יורו 2016 והמפגשים נערכו בשני חצאי הגמר של הטורניר.
במהלך האירועים נהנו הלקוחות והעובדים מאווירת כדורגל ייחודית תחת כיפת השמיים במרפסת בבית UPS שבשדה התעופה. האירוע כלל את הקרנת המשחקים על מסכי ענק, ארוחת ערב בשרית, ארטיקים, בירות והפתעות נוספות. אירועי ה-Summer Night כללו, עבור הלקוחות שפחות מתעניינים בכדורגל, גם הרצאה של שירלי גליק, בנושא "סטיילינג ושופינג און ליין". במהלך ההרצאה הציגו מנהלי החברה את הפתרונות החדשים של UPS למשלוחי E-Commerce, אשר פותחו במטרה לענות על צרכי הלקוחות, הכוללים זמינות, שקיפות, איסוף נוח ומחיר משתלם.
ליאור שגיא, מנכ''ל UPS בישראל אמר כי "זוהי השנה השמינית שאנו מקיימים את אירועי הקיץ בביתנו בנתב"ג, ובכל שנה רואים כמה זה חשוב לחיזוק הקשר האישי שבין העובדים והלקוחות" עוד הוסיף: "כחברה שרואה בעצמה שותפה לדרך ארוכת טווח, אנו מאמינים שאירועים אלו תורמים לחוויית לקוח שלמה יותר ועושים את ההבדל. ערבים אלו, שהפכו כבר למסורת ב-UPS, מאפשרים לנו להיפגש באווירה אחרת שאיננה עסקית, לבלות יחד ולהכיר טוב יותר."