לוג אין: שירות חדש ומהיר מאיסטנבול לישראל

חברת לוג אין מציעה שירות חדש אשר מספק שילוח מהיר של משלוחים חלקיים LCL בהפלגה של יום אחד לישראל תוך שימוש בהובלה יבשתית מאיסטנבול למרסין. בני סלמון, מנכ״ל לוג אין: השירות החדש שבנינו מתאים במיוחד ללקוחות בעלי מטענים דחופים


11:17 ,07.06.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת לוג אין הודיעה על השקתו של שירות חדש המקצר את זמני האספקה מאיסטנבול לישראל באופן משמעותי. החברה, בשיתוף עם חברת TRANSARYA, מציעה ללקוחות שירות חדש אשר מספק שילוח מהיר של משלוחים חלקיים LCL בהפלגה של יום אחד עד להגעה לישראל.

 

השירות מצטרף לשירות קונסולידציה למטעני הובלה ימית שמגיעים מטורקיה דרך איסטנבול ונמלי אידמיט, גמליק, איזמיר ומרסין לנמלי חיפה ואשדוד במסלול הפלגה שאורך תשעה ימים. השירות החדש מקצר למעשה את הפקידה הפנימית בנמלי אשדוד תוך שימוש בהובלה יבשתית מאיסטנבול למרסין שנמצאת בדרום-מזרח טורקיה - מרחק של כ-1,000 ק״מ. המטענים מגיעים מה-Depo של החברה באיסטנבול ל-Depo במרסין ושם עוברים הליכי קונסולידציה בהתאם ליעד הסופי בישראל.

 

בני סלמון, מנכ״ל לוג אין ספנות ולוגיסטיקה: ״ראינו שיש צורך בשירות מהיר בין איסטנבול לישראל. השירות החדש שבנינו מתאים במיוחד ללקוחות בעלי מטענים דחופים או לבעלי מטענים שמשתמשים בהטסת מטענים ומחפשים להוזיל עלויות״.