ירון בן חורין ינהל עבור Kuehne+Nagel את פעילות קו ארצות הברית-ישראל מסניף JFK

בן חורין, שעבד במשך 27 שנים ב-UTI ונחשב כמומחה בנושא היצוא האווירי והימי, יקים עבור החברה מחסן אוטומטי לטיפול במשלוחים בישראל


00:00 ,19.02.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

ירון בן חורין הצטרף לחברת הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי Kuehne+Nagel בתפקיד מנהל קו ארצות הברית-ישראל מסניף JFK של החברה בניו יורק.

בן חורין עבד במשך 27 שנים בחברת UTI, כשבשש השנים האחרונות הוא ניהל את כל פעילות היצוא באוויר ובים מארצות הברית לישראל.

בן חורין נחשב כמומחה בתחום היצוא האווירי והימי, עם דגש על הסחר שבין ארצות הברית לישראל. בן חורין הוא בנו של אבינועם בן חורין, מייסד חברת אילת אוברסיז שנרכשה לפני שש שנים על ידי UTI במסגרת מהלך הרכישה של ניולוג וטרנסכלל.

במסגרת מעברו ל- Kuehne+Nagel ייסע בן חורין בהקמת מחסן אוטומטי מתקדם בן כ-13 אלף מ"ר עבור החברה בסמוך לשדה התעופה JFK. המחסן מיועד לטיפול במשלוחים לישראל. בנוסף הוא הקים צוות תומך של אנשי מקצוע מנוסים, המבינים את צרכי הלקוח הישראלי ונהנים מתמיכת החברה ביכולות IT מתקדמות וממערך הרכש של Kuehne+Nagel, ששינע בשנה האחרונה למעלה ממיליון טון משלוחים אוויריים ברחבי העולם.

בנוסף יהיה בן חורין אחראי גם לניהול הקו לפיתוח העסקי ולשיתופי פעולה עם גורמים בשרשרת האספקה, בכדי לשדרג את המוצר ללקוח.

תחת ניהולו של בן חורין, מפעילה Kuehne+Nagel שירות קונסולידציה יומי לישראל ומתפעלת מטענים עבור כל חברת תעופה הפוקדת את הקו.

מנכ"ל Kuehne+Nagel ישראל יוסי כהן: "אני מברך על הצטרפותו של ירון למשפחת Kuehne+Nagel. ירון מביא עמו לתפקידו החדש את ניסיונו העשיר בטיפול בחומרים מסוכנים, אופטימיזציה בבניית משטחים וכן את קשריו האישיים עם חברות תעופה ומובילים יבשתיים ברחבי ארצות הברית, מה שישפר וישדרג את השירות והמחירים ללקוחות בקו. ירון מתגאה בעצמו שהינו זמין ללקוחות 24/7. מדובר בנכס אמיתי לחברה שלנו".

יצוין שבשנה האחרונה התמקדה Kuehne+Nagel בפעילות בארצות הברית. לצורך כך הקימה החברה דסק ישראלי במשרדה שבניו יורק. הדסק מנוהל על ידי רוני כהן, לשעבר מנהל המכירות בישראל. מולו מנהלת את הצוות המקומי יהודית גבאי.