יוניקרגו: היערכות מיוחדת לקראת ראש השנה הסיני

עמית חן, מנכ״ל יוניקרגו: ״המצב הגיאופוליטי המתפתח בסואץ בשילוב עם הבצורת בתעלת פנמה, עשוי להוביל לעיכובים בחזרת אוניות למזרח מה שעשוי להוביל לביטולי הפלגות, עלויות מחירים ומחסור במקום וציוד בכל קווי השילוח הימי מהמזרח


14:01 ,28.12.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

יוניקרגו בהיערכות מיוחדת לקראת ראש השנה הסיני בשילוח מהמזרח לארה״ב, אירופה וישראל. לדברי עמית חן, מנכ״ל יוניקרגו, המצב הגיאופוליטי המתפתח בסואץ בשילוב עם הבצורת בתעלת פנמה, עשוי להוביל לעיכובים בחזרת אוניות למזרח מה שעשוי להוביל לביטולי הפלגות, עלויות מחירים ומחסור במקום וציוד בכל קווי השילוח הימי מהמזרח. אירוע כזה עשוי גם להשפיע על מצב ההובלה האווירית ביצוא מסין ומדינות המזרח הרחוק.

 

כמענה לתרחישים אלו, בעיקר לקראת ראש השנה הסיני שיחול ב-10 בפברואר עם תחילתה של שנת הדרקון, יוניקרגו נערכה עם מערכי שינוע יבשתי מסין לאירופה יחד עם אחסנה והפצה בכל מדינות אירופה וכן עם מערך דומה בחוף המערבי בארה״ב ובחוף המזרחי. ההמלצה של יוניקרגו ללקוחותיה כעת היא לקחת בחשבון התארכות אפשרית של זמני ההובלה והיערכות מתאימה עם מלאים.

 

עמית חן, מנכ״ל יוניקרגו: ״הצוות האמריקאי שלנו שנמצא בקליפורניה ובניו יורק כמו גם הצוותים שלנו בשנזן ושנחאי והמשרדים באירופה, כולם פועלים יחד איתנו כדי לתת מענה לכל צורך שיעלה, במידה והמורכבות תגדל. בתרחישים המורכבים יותר אנחנו נערכים למצב בו יהיה קושי בהחזרת מכולות ריקות לסין מה שעשוי להוביל למחסור בציוד וזינוק במחירי השילוח גם בקווים האחרים. במקביל להיערכות הלוגיסטית אני ממליץ לכל בעלי פוליסות הביטוח הימי, גם לבחון את סעיפי המלחמה בפוליסות ולוודא שיש להם את הכיסוי הנדרש למצב המתפתח וכן לדרכי השינוע החדשות״.

 

יוניקרגו מספקת שירותי שילוח בינ״ל, אחסנה והפצה בכל העולם, ובעלת מומחיות ייחודית בתחום האיקומרס. ליוניקרגו תשתית עצמאית על עמילות מכס בארה״ב, הפצה ומחסנים וכן הסכמי שילוח יחודיים באוויר ובים מסין לאירופה וארה״ב. החברה מונה כ-100 עובדים ובנוסף למשרדים בארה״ב, סין ואירופה, משרדיה הראשיים נמצאים בישראל.