יום עיון בנושא הגורם הכלכלי המאושר בעמית

המנכ"ל המשותף של הקבוצה אמיר שני קורא לכל החברות ליישם את אמצעי האבטחה הנדרשים בתוכנית בכדי ליהנות מיעילות בניהול שרשרת האספקה


00:00 ,13.03.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

השבוע כינסה קבוצת עמית את לקוחותיה ליום עיון מקצועי בנושא גורם כלכלי מאושר - AEO – Authorized Economic Operator ובנושא השער העולמי. ביום העיון נכח, בין השאר, מנהל תחום הגורם הכלכלי המאושר עמיר קרון.

התוכנית מנוהלת על ידי המכס ומקנה לחברות המשתתפות בה הקלות בסחר עם ישראל ובמדינות נוספות, עימן תחתום ישראל על הסכמים להכרה הדדית.

האורחים התכנסו בבוקר עם כיבוד קל באולם ההדרכות שבבניין עמית. את יום העיון פתח המנכ"ל המשותף בעמית אמיר שני, שמסר שהחברה חרתה על דגלה שאיפה לפיתוח מקצועי מתמיד - לא רק שלה, אלא גם של לקוחותיה, כשותפים בתהליך השרשרת הלוגיסטית. הוא הוסיף שהוא דוגל בהענקת ערך מוסף ללקוחות בכל הזדמנות, כביטוי לאמינות השוויצרית והנשמה הישראלית המייצגות את הקבוצה ומהוות נר לרגליה.

לאחריו הועברה הרצאתה המקצועית של הממונה על התוכנית במינהל המכס קרן נאקש, כשלאחריה הירצה מנהל תחום בכיר (תש"ר), בנושא השער העולמי אבירם אברמוביץ'.

אורחי עמית השתתפו בתהליך שאלות ותשובות בהשתתפות נציגי מינהל המכס.

עוד נמסר מעמית, כי עסקים שיאושרו במסגרת התוכנית ויישמו אמצעי אבטחה כנדרש בה, ייהנו מיעילות רבה יותר בניהול שרשרת האספקה שלהם, יפחיתו את הסיכוי לגניבות, ועל פי מחקרים שנעשו בעולם אף יגדילו את רווחיהם.