יום האשה הבינ״ל: DSV הקימה את ״פורום נשים בלוגיסטיקה״

במסגרת ארוע מרשים שקיימה חברת DSV זכו 100 אורחות לסיפורים מעוררי השראה של נשים וקריירה. במפגש הוכרז על הקמת "פורום נשים בלוגיסטיקה" שנועד לחבר בין מנהלות בענף וליצור קהילת נשים שתתמוך ותעודד אותן לצעוד לקדמת הבמה


08:55 ,10.03.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

הנהלת DSV ציינה את יום האישה הבינלאומי בארוע מרשים בו לקחו חלק למעלה מ- 100 נשים לאירוע חיבורים והכרזה על הקמת "פורום נשים בלוגיסטיקה".

 

האירוע החל בהקרנת סרטון "עד שהן לא שבות אנחנו לא שוות" למען 19 הנשים החטופות שעדיין נמצאות בשבי החמאס ואשר כולנו מייחלים לשובן במהרה, עם כל החטופים.

 

בהרצאת הפתיחה שיתפו מנכ"לית DSV, סיגל מנהיים קצוביץ וסמנכ״לית השיווק‏ והמכירות, לימור גיל שני מניסיונן המקצועי ושיתפו את הנוכחות בתחנות לאורך מסלול הקריירה שלהן, שאת רובה הן עושות יחד זה יותר מ-26 שנה. הן סיפרו על הקשר והחסות שנותנת DSV למרכז פרס לשלום ולחדשנות, על פרס אבירת המרכז שהעניקה סיגל לרפ"ק שפרה בוכריס האמיצה בשבוע שעבר, התמיכה של החברה בעמותת שוות המייצגת ופועלת לקידום נערות מתוך אמונה ששוויון הזדמנויות יצמח מהנערות עצמן ועוד.

 

סיגל מנהיים קצוביץ שיתפה בדרך שעברה מתחילת הקריירה שלה. ממסלול ההמראה באילת ומשם למגוון תפקידים בחברת התעופה ארקיע, עד למנויה לתפקיד Director ground operation ומשם לתפקידי מנכ"לות שמילאה בלאופר GHI, סוויספורט ועד היום, כמנכ"לית DSV ישראל, חברת השילוח והלוגיסטיקה השלישית בגודלה בעולם.

 

לימור גיל שני הדגישה שכל אישה יכולה להיות מה שתרצה ועודדה נשים לקחת אחראיות על מסלול חייהן ולשלב עשייה התנדבותית לצד החיים עצמם.

 

שתי המנהלות חידדו שהשוויון מתחיל בבית ושחלוקת הנטל על שני בני הזוג הוא בסיס לזוגיות מעצימה המאפשרת ניהול קריירה שוויונית.

 

את החלק המרכזי של האירוע הנחתה דקלה גולדשטיין מלמוד, בעלת "החברים של דקלה", חברה המתמחה בחיבור בין אנשים באמצעות מגוון יוזמות יצירתיות שהיא מפיקה. מיזם "החברים של דקלה" יוצר היכרויות בין אנשים דרך ארוחות שף וחוויות קולינאריות בארץ ובעולם.

 

בהרצאתה סיפרה דקלה על המיזם והציגה עקרונות וכלים להרחבת רשת הקשרים והחיבורים, בהן התנסו המשתתפות לאורך המפגש.

 

בסיום האירוע הכריזו סיגל ולימור על הקמת "פורום נשים בלוגיסטיקה" שהחזון שלו הוא לחבר בין המנהלות בענף וליצור קהילת נשים שתהווה עוגן הדדי ותעודד אותן לצעוד לקדמת הבמה במטרה להגיע לייצוג שוויוני של נשים בהנהלות חברות ובתפקידי ניהול במגזר העסקי והציבורי.

 

לימור גיל שני ציינה כי יום האישה הבינלאומי הוא הזדמנות טובה להזכיר שנשים מהוות 51% מהאוכלוסייה והקריאה לייצוג שוויוני של 50/50 בעמדות מפתח הינה לגיטימית וחשובה.