יוחנן פלץ בכנס PORT2PORT: הקמנו חברת לוגיסטיקה בתחום האי-קומרס בשם E cargo

מנכ״ל קרגו אמרפורד ציין כי החברה החדשה הינה שותפות של קרגו אמרפורד ואיתן ורמן. יוחנן פלץ: כל המטענים יגיעו דרכנו, נבצע את כל הלוגיסטיקה. חתמנו על הסכמים עם שתי חברות לוגיסטיקה ושילוח בינלאומי עולמיות ומובילות המתמחות בתחום הסחר המקוון


11:49 ,10.07.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

יוחנן פלץ, מנכ״ל קרגו אמרפורד, אשר השתתף במושב ״הלוגיסטיקה של המחר״ בכנס PORT2PORT 2018 שהתקיים ביוני בגני התערוכה בתל אביב, חשף במהלך המושב את דבר הקמתה של חברה חדשה בישראל בתחום האי-קומרס: חברת אי-קרגו (E cargo). 

 

פלץ ציין כי החברה החדשה הינה שותפות של קרגו אמרפורד ואיתן ורמן, דמות מוכרת מעולם השילוח הבינלאומי בישראל שפעיל בתחום כבר 25 שנה ואף היה המנכ״ל והבעלים של חברת מעיין אוברסיז. נציין כי איתן ורמן משמש כמנכ״ל חברת אי-קרגו.

 

צפו בדבריו של יוחנן פלץ בכנס PORT2PORT:

 

 

יוחנן פלץ: ״אנחנו פועלים בתחום האי-קומרס וכבר התחלנו את הפעילות שלנו. כמובן שכל הפעילות תישען על התשתיות של קרגו אמרפורד. בקרוב נחשוף הסכמים שחתמנו עם חברות עולמיות וגדולות בשילוח בינלאומי ולוגיסטיקה של e-commerce. אנחנו נתחרה בחברות כמו DHL וניתן מחירים טובים ממנה. כל המטענים יגיעו דרכנו, נבצע את כל הלוגיסטיקה ואת שלב ה׳מייל האחרון׳ אנחנו עושים כרגע במיקוד חוץ. אז חכו לנו״.

 

פלץ הוסיף ואמר כי קיימת כיום נכונות גדולה בעולם השילוח לייצר מוצר חדש בתחום האי-קומרס שנמצא למעשה בתחום הפעילות בין פעילות הדואר לבין פעילות חברות הקורייר. ״שם אנחנו נמצאים - באי-קרגו. אנחנו נימצא באותה רמת שירות ומחיר טוב יותר מחברות הקורייר״.

 

פלץ הזכיר כי בכנסPORT2PORT 2017  הוא חשף את היכולות הלוגיסטיות של קרגו אמרפורד, והזכיר לנוכחים כי בחודש אוקטובר הקרוב החברה תחל לפעול במחסן הלוגיסטי שלה במודיעין – מחסן המשתרע על שטח של 26 אלף מ״ר ובו חלק המותאם במיוחד לפעילות אי-קומרס ביבוא וביצוא.