טרנסוורלד לוגיסטיקה חגגה 90 שנות פעילות

יותר מ-400 לקוחות, שותפים עסקיים ועובדים התכנסו לכבוד האירוע החגיגי שהתקיים במרכז פרס לשלום וחדשנות ביפו. ליאור מור, מנכ״ל החברה: ״מילת המפתח תמיד הייתה חדשנות. כשעסק קיים 90 שנה אין ברירה אלא להמציא את עצמך מחדש מעשור לעשור״


14:01 ,19.09.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח הוותיקה טרנסוורלד לוגיסטיקה חגגה 90 שנים להיווסדה באירוע מרגש שנערך במרכז פרס לשלום בתל אביב- יפו.

 

המיקום לא נבחר במקרה. טרנסוורלד נוסדה בנמל יפו הישן לפני קום המדינה, מרחק מאות מטרים ממקום האירוע. ״חזרנו לשורשים״, אמר ליאור מור, מנכ״ל החברה בדברים שנשא. ״מרכז פרס מספר באופן מרתק את סיפור התפתחותה של מדינת ישראל, הכלכלה והחדשנות הישראלית בפרט. הסיפור הזה הוא למעשה הסיפור שלנו בטרנסוורלד. פרויקט הלביא, הקמת הטייסות הראשונות של ה-F-16, הטכנולוגיות החקלאיות, פיתוח תעשיות המוליכים למחצה וההשקעות בתחום המכשור הרפואי והפרמצבטיקה. טרנסוורלד תמכה ותומכת בגאווה במובילי השוק שקמו כאן ומהווה נדבך חשוב בהתפתחות הסחר הגלובלי״, הוא הוסיף.

 

יותר מ-400 לקוחות ושותפים עסקיים הגיעו לחגוג עם טרנסוורלד מול הים באירוע מושקע שכלל שלל פינוקים והופעות חיות של להקת רטרו בנד ושל עילאי בוטנר וילדי החוץ. עוד נכחו במקום נציגים מטעם הנהלת ענקית השילוח הגלובלית אקספדייטורס, שאותה טרנסוורלד מייצגת בישראל קרוב ל-30 שנה.

 

״מילת המפתח תמיד הייתה חדשנות״, אמר ליאור. ״כשעסק קיים 90 שנה אין ברירה אלא להמציא את עצמך מחדש מעשור לעשור ולהתפתח בקצב של העולם שסביבך. ׳תחלמו בגדול. אל תפחדו׳, נהג לומר שמעון פרס. אז הנה אנחנו בטרנסוורלד, עם הפנים לעשורים הבאים, מתחייבים להמשיך לחלום בגדול, לא לפחד ולעשות דברים פנטסטיים לחברה, לתעשייה ולמדינה שלנו״, הוא סיכם.