חברת פרייטוס השיקה כלי בשם ״Freightos Terminal״

הכלי החדש מספק עדכונים חיים על אירועים קריטיים המשפיעים על התמחור וזמני המעבר בנתיב נתון, החל מהתראות על סופות ומזג אוויר בעייתי, ביטולי הפלגות, חגים קרבים והפרעות עבודה ברחבי הגלובוס


12:42 ,14.05.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת פרייטוס (Freightos Ltd), המפתחת פלטפורמה להשוואת מחירים, תמחור, הזמנות ושילוח בינלאומי השיקה השבוע את Freightos Terminal, פורטל נתונים לוגיסטיים חדש ועדכני.

 

פורטל Freightos Terminal הינה דרך חדשה לחלוטין לגשת למדדי החברה המובילים FBX ו-Freightos Air Index, וגם לחפור עמוק יותר לתוך נתוני תמחור, אמינות וזמני מעבר מקיפים יותר. הכלי החדש מאפשר קבלת דיווחים מפורטים יותר עד לרמת נתיבי הסחר; וקבלת נתונים לגבי אירועים המשפיעים על השוק - כולם נגישים דרך לוחות אונליין אותם ניתן לשתף בקלות.

 

Freightos Terminal מספק חבילה של כלי נתונים, ניתוח וחדשות. הטרמינל מאגד מספר נתונים מרכזיים, בהם דוחות מודיעין שוק מותאמים אישית עם תמחור שוק עדכני ומדויק, נתוני זמני מעבר מתוזמנים ואמיתיים על נתיבים בודדים, השוואת תעריפים, תחזיות מומחים וניתוחים.

 

שמירה על יתרון תחרותי תלויה בגישה לנתונים איכותיים לאורך שרשרת האספקה. הכלי החדש שלנו, טרמינל פרייטוס, מספק את כל זה ואף יותר מכך

צבי שרייבר, מנכ״ל Freightos

 

בנוסף, כאמור, מדדי FBX (Freightos Baltic) ו-FAX (Freightos Air Index) המדדים המובילים בעולם למכולות ומטען אווירי בשוק הספוט, בהתאמה, לצד ה-Market Feed, מספקים עדכונים חיים על אירועים קריטיים המשפיעים על התמחור וזמני המעבר בנתיב נתון, החל מהתראות על סופות ומזג אוויר בעייתי, ביטולי הפלגות, חגים קרבים והפרעות עבודה ברחבי הגלובוס.

 

צבי שרייבר, מנכ״ל Freightos: ״נתונים מדויקים הם קריטיים לביצוע המשימה, בין אם זה שביתות עבודה, אסונות טבע, מגיפות או זעזועים גיאופוליטיים, שיבושים הם קבוע שניתן למתן אך לא למנוע לחלוטין. שמירה על יתרון תחרותי תלויה בגישה לנתונים איכותיים לאורך שרשרת האספקה. הכלי החדש שלנו, טרמינל פרייטוס, מספק את כל זה ואף יותר מכך. אנו גאים בכך ש-Freightos Terminal תומך בזריזות שרשרת האספקה וביעילות העלות, ושומר על תנועה חלקה של סחורות ברחבי העולם״.