חברת עמילות המכס והתחבורה עמית חגגה אמש (ד'), בארוע עובדים מושקע בקיבוץ חולדה, 60 שנה להיווסדה וציינה 50 שנות שיתוף פעולה עם ענק הלוגיסטיקה פנאלפינה משוויץ. באירוע נחשפו העובדים לראשונה לתהליך המיתוג שעברה החברה בשנה וחצי האחרונות.
קבוצת פנאלפינה, המשלח הימי והאווירי הרביעי בגודלו בעולם, מתמחה במתן שירותים לוגיסטיים מתקדמים למגזרים אסטרטגיים לרבות גז ונפט, קמעונאות ואופנה, רכב והייטק. לאחר 50 שנות שיתוף פעולה הדוקות, עמית היא אחד סוכני החברה הגדולים בעולם.
בחברת עמית ציינו כי תהליך המיתוג בא במטרה לחזק את שם המותג ולהדגיש את הקשר עם ענק הלוגיסטיקה פנאלפינה, שיתוף פעולה המאפשר לעמית לספק סל רחב של שרותים לוגיסטיים מתקדמים.
באירוע אמר המנכ"ל המשותף אמיר שני: "לפני כעשור עשינו ניסיון לשנות את הלוגו בלבד. הפעם זה הרבה יותר מלוגו, זה מערך שלם. הגענו למה שהגענו בזכות. אנחנו שתי חברות שלמעשה, אם שמתם לב ללוגו, הולכות יד ביד עם הפרטנרים העולמיים שלנו. אחד המסרים העיקריים שהובלנו ונוביל הוא אמינות שוויצרית ונשמה ישראלית. אני יכול להגיד בכיף שלמרות פנאלפינה ולמרות המערכת הבינלאומית, הנכס הכי גדול שלנו הוא כל מי שנמצא פה באולם הזה, העובדים ורק העובדים".
הוסיף המנכ"ל המשותף רון בארי: "במה אנחנו שונים? מיתוג חדש זה כמו ספר חדש. בכריכה יש מסרים, ובפנים כל התוכן. מה שכתוב על הכריכה שלנו הם המסרים שלנו: אמינות שוויצרית, נשמה ישראלית; אחריות אישית; מקצוענות משולבת ופרו אקטיביות. אנחנו נותנים את הנשמה בעבודה".
הנוכחים נהנו מתחרות בישול מושקעת בסגנון סדרת הטלוויזיה "מאסטר שף", שהותירה למאות העובדים להתכבד במגוון הקולינארי שהוכן במקום. את הערב חתם הסטנדאפיסט רמי ורד.