הרווח השנתי של חברת השילוח הענקית עלה ב-2.1% לעומת שנת 2016 והגיע ל-994 מיליון דולר. יחד עם זאת החברה לא הגיעה ליעד שסימנה עבור המשקיעים. מהחברה נמסר כי תוצאות הרבעון הראשון של השנה היו גרועות במיוחד והרווחים ירדו במהלכו כאשר ברבעון השני חל שיפור ניכר. סמנכ״ל הכספים, מרקוס בלנקה-גראף, תיאר את הרבעון הראשון כ״רע מאוד״, כאשר הרבע השני ״שיחק את המשחק״.
״לכן, בהשוואה לשנת 2016, חשוב להסתכל על הביצועים שהושגו במחצית השנייה״, אמר בלנקה גראף. חשוב גם לציין שב -12 החודשים האחרונים רכשנו ארבע חברות חדשות, ובסוף השנה הן ישולבו״.
"ההתחלה של 2017 היתה קשה מאוד, בשוק קשה מאוד, והתחלנו ברגל שמאל״, אמר בלנקה-גראף. "למרות זאת, סיימנו את השנה ב-20 מיליון יותר לעומת שנה קודמת״.
היקפי ההובלה הימית עלו ב-7.5%, בניגוד לצמיחת השוק של 4% -5%, מה שמוביל לעלייה של כמעט 1 מיליארד פר״ש בהכנסות. עם זאת, הדבר לא תורגם לרווחים.
לעומת זאת, פעילות המטען האווירי המשיך להתבסס על המומנטום שנוצר בתחילת השנה, כאשר הנפח עלה ב -20.4%, הרבה יותר מהממוצע בשוק. זה גרם לעלייה של 20.9% בהכנסות (4.8 מיליארד פר״ש), שהובילה לצמיחה של 5% (כ-313 מיליון פר״ש) לתקופה של 12 חודשים.
"הצמיחה במטען האווירי נגרמה ללא ספק מהעליות בפעילות המסחר האלקטרוני, וזה יימשך, אמר טרטגר. ״אנו רואים גם גידול משמעותי בנפח משלוח משלוחים אוויריים של פתרונות מורכבים יותר״.
בנוסף, נרשמו אחוזי הצמיחה גבוהים בתחום ההובלה היבשתית עם עלייה של 7.2% בנפחים ועלייה ברווח ב -75% ל-49 מיליון פר״ש.
בתחום החוזים הלוגיסטיים עלו ההכנסות ב -7.3% ל-5.3 מיליארד פר״ש, דבר שהביא לצמיחה ברווח של 9.5% ל-161 מיליון פר״ש.