חברת K+N קיבלה לרשותה את מטוס המטען האחרון של בואינג

חברת Kuehne+Nagel ו-Apex Logistics מקבלות לרשותן את מטוס המטען האחרון שמייצרת בואינג מדגם 747-8. מטוס המטען הפופולרי יתמוך בלקוחות בנתיבי סחר באסיה עם שירות אמין, קיצור זמני שינוע ויעילות מוגברת


13:58 ,01.02.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Apex Logistics International וחברת Kuehne+Nagel, יפעילו את מטוס המטען האחרון מדגם בואינג 747-8 כחלק מהסכם השכר לטווח ארוך עם Atlas Air, Inc. המטוס יתמוך בלקוחות בנתיבי סחר באסיה עם שירות אמין, קיצור זמני שינוע ויעילות מוגברת.

 

לאחר שחברת בואינג ייצרה את מטוס הג׳מבו במשך כחמישים שנה, הבואינג האחרון מדגם  747-8F שיוצר וקיבל את השם Empower הוצג לציבור במהלך הטקס הרשמי במרכז המסירה של בואינג בסיאטל.

 

מחברת בואינג נמסר כי ״האירוע מסמן את סופה של ״מלכת השמיים״ שעזרה להזניק את תעשיית הלוגיסטיקה האווירית העולמית עם יכולת העמסת האף הייחודית שלה, קיבולת המטען ויעילות הדלק״.

 

המטוס החדש יפעל בעקבותיו של המטוס הראשון מאותו דגם שקיבלה K+N ועונה לשם INSPIRE. המטוס Empower יפעל בנתיבי הטרנס-פסיפי ויחזק את הרשת בפנים-אסיה עם קישוריות טובה יותר.

 

Yngve Ruud, חבר מועצת המנהלים של Kuehne+Nagel, האחראי על Air Logistics, אמר: ״השמות שבחרנו עבור שני המטוסים האייקוניים האחרונים מתאימים למורשת שלהם - 'Inspire ו'Empower'. אנו מצפים לראות את מטוס ה-747-8F האחרון הממריא כדי למלא את הצרכים הרב-תכליתיים של הלקוחות שלנו ברחבי העולם עם יכולת ללא תחרות״.