חברת ISLINE: הדרכה ללקוחות על רפורמת שער עולמי

במסגרת ההדרכה הלקוחות הנפיקו כרטיס חכם, חתמו על ייפוי כוח דיגיטלי ואף קיבלו תשובות מנציגי המכס שהגיעו לענות על שאלות. מערכת שער עולמי צפויה לעלות לאוויר באוגוסט הקרוב


13:01 ,06.06.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ISLINE ערכה לאחרונה במשרדיה הדרכה על רפורמת שער עולמי שנועדה ללקוחות החברה. במסגרת ההדרכה הלקוחות הנפיקו כרטיס חכם וחתמו על ייפוי כוח דיגיטלי, ואף זכו לסיור במשרדי החברה וערכו היכרות מעמיקה עם עובדי החברה והטכנולוגיות הייחודיות שלה.

 

בנוסף, להדרכה הגיעו שני נציגים מהמכס וענו על שאלות לשביעות רצון כל הנוכחים ולא השאירו אף בעיה לא פתורה. הלקוחות דיווחו על אירוע מוצלח ומעשיר.

 

מחברת ISLINE נמסר כי היא נרתמה להקל על לקוחותיה ולשם כך הביאה את חברת הנפקת הכרטיסים למשרדיה, יחד עם מתן ייעוץ ללא עלות עם ראש תחום שער עולמי בחברה.

 

נזכיר כי מערכת "שער עולמי" הינה המערכת החדשה של המכס, אשר נועדה לשפר את רמת השירות במכס תוך כדי מעבר מהיר ככל הניתן של סחורות למדינת ישראל וממנה. כיום, המערכת נמצאת בשלב הפיילוט וצפויה להיכנס לפעילות מלאה באוגוסט 2017.

 

עם עליית המערכת לאוויר, יתעדכנו מספר תהליכי עבודה מול המכס וצפויים שינויים נוספים, עקב הצורך בהתאמת החוק / תקנות לתהליכים החדשים.