חברת ICL נערכת לעלייה לאוויר של מערכת שער עולמי החדשה ביצוא

החברה הקימה חדר מצב המאוייש על ידי צוותי עמילות המכס של החברה הזמינים להשיב לכל שאלה ולהגיש סיוע ללקוחות החברה בכל הנוגע לפעילות תחת מערכת החדשה. אריאל וייס, משנה למנכ״ל ICL: ונמשיך לספק תמיכה בנושא עד למאה אחוז הטמעה


12:37 ,12.01.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

מערכת שער עולמי החדשה ביצוא צפויה לעלות לאוויר ביום ראשון הקרוב, 15 בינואר,  ובחברת ICL הוקם חדר מצב המאוייש על ידי צוותי עמילות המכס של החברה הזמינים להשיב לכל שאלה ולהגיש סיוע ללקוחות החברה בכל הנוגע לפעילות תחת מערכת החדשה.

 

היערכות החברה לעליית המערכת החדשה החלה כבר לפני מספר חודשים בשיתוף פעולה עם אגף המכס ברשות המסים, והיא כללה, בין היתר, עריכת סדנאות עם אנשי האגף, מפגשי הדרכה, עריכת קבצי הדרכה מתאימים ללקוחות ובקרה וסיוע במילוי ההנחיות הרלוונטיות ייפויי הכוח המתאימים מבעוד מועד. כעת, בסמוך לעלייתה לאוויר של המערכת החדשה, פתחה ICL כאמור, גם חדר מצב לטיפול מקצועי מהיר בכל שאלה או בעיה הקשורות למערכת החדשה וכן, לסיוע בהטמעתה בקרב לקוחות ICL.

 

אריאל וייס, משנה למנכ״ל ICL: ״אנו מברכים על עליית מערכת שער עולמי החדשה ביצוא. זו הזדמנות טובה להודות לאנשי אגף המכס על המאמצים שהושקעו בהקמת ובהעלאת המערכת החדשה וכן על שיתוף הפעולה המצוין. אנחנו ב-ICL שמנו לנו למטרה להבטיח הטמעה מהירה ויעילה ככל הניתן של המערכת החדשה אצל לקוחותינו ונמשיך לספק תמיכה בנושא זה גם לאחר עליית המערכת לאוויר עד למאה אחוז הטמעה״.