חברת ICL: מטענים ראשונים מאבו דאבי לישראל על מטוס איתיחאד

החברה חנכה הבוקר את פעילות קווי היבוא והיצוא החדשים אל ומהמזרח דרך אבו דאבי בטיסה הראשונה לישראל של חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי. ערן תמיר, מנכ״ל ICL: קו חשוב ואפקטיבי אל ומהמזרח דרך אבו דאבי


08:39 ,19.10.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ICL חונכת את קווי היבוא והיצוא החדשים אל ומהמזרח דרך אבו דאבי בטיסה הראשונה לישראל של חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי – איתיחאד איירוויז Ethiad Airways.  

 

המטענים של חברת ICL (ישראל קרגו לוג׳יסטיקס) כבר נמצאים על הטיסה ההיסטורית הראשונה של חברת התעופה מאיחוד האמירויות בדרכם מהמזרח ומאבו דאבי לישראל. נזכיר כי טיסה ראשונה של מטוס איתיחאד נחתה הבוקר בנתב״ג בשעה 06:45 וצוות המטוס והנוכחים עליו זכו לקבלת פנים רשמית מאת רשות שדות התעופה.

 

מחברת ICL נמסר כי היא תייצא השבוע מטענים על הטיסה היוצאת הראשונה של  Etihad Airways ובין היתר מטעני ציוד רפואי, אל אבו דאבי בדרכם למזרח.

 

ערן תמיר, מנכ״ל ICL, אמר הבוקר: ״זוהי בהחלט טיסה היסטורית וחברת ICL גאה להיות חלק ממנה ומפתיחת השוק הישראלי ליעדים חדשים. אך קודם כל זהו קו חשוב ואפקטיבי אל ומהמזרח דרך אבו דאבי ואנחנו ב-ICL מחוייבים לאפשר ללקוחות שלנו עוד הזדמנויות מצוינות לשילוח המטענים שלהם בצורה מהירה ויעילה, במיוחד בתקופה הנוכחית״.